- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Kuba424! w 16 Marca 2025, 18:52:53
-
Witam mam problem zamknięcia WS w elektrycznych lokomotywach/EZT typu Dragon, EN57AL Trax itp. Brak jakiejkolwiek reakcji.
-
Aktywowałeś kabinę?
-
tak
-
Jak długo trzymasz przycisk M?
-
2-3 sekundy
-
Pokaż log. Próbowałeś wcisnąć N żeby odblokować WS? Chociaż na tych których podajesz raczej nie powinien, bardziej na 4E lub 201E.
-
W nowszych pojazdach trzeba też poczekać kilkanaście sekund na uzbrojenie wyłącznika szybkiego po podniesieniu pantografu.
-
Tak wiem lecz nadal WS nie chce się załączyć :( Mogę go trzymać wduszonego nawet godzinę i cisza.
-
W pomocniku nie ma podpowiedzi, co masz do wykonania?
-
To może w kilku punktach napisz krótko co robisz po kolei i jaki to pojazd, np.:
1. załączam baterie,
2. ...
3. ...
-
W pomocniku jest napisane co należy zrobić lecz gdy muszę załączyć WS pojazd nie chce go załączyć. Wtedy w pomocniku nie chce zniknąć komenda "Zamknąć Wyłącznik Szybki"
-
Przykład: EN57AL
1. Kierunek jazdy do przodu
2. Załączam baterie
3. Aktywuję kabinę
4. "Patyki" do góry
5. Czekam chwilę aż WS będzie gotowy do załączenia.
6. Załączyć WS - i tu nastaje ten problem.
A najlepsze jest to, że taki impuls bez problemu uruchomię :)
-
A pokazuje ci niskie napięcie bateri czy coś podobnego (110v) ? Jak tak to spróbuj dodać w starterze w sprzegach wyoskie napięcie
-
Nie mogę dodać wyskakuje komunikat "Niedopuszczalny rodzaj połączenia między tymi pojazdami"
Sprawdziłem też w RAINSTED i jednostki o dziwo wszystkie się uruchamiają :0 tylko dlaczego nie mogę w Starterze.
-
W starterze sprzegi połącz trzymając Shift albo control - już sam nie pamiętam. Napisz też jakiego pojazdu dotyczy problem to się zobaczy czy na repo to nie występuje.
-
Pojazdy: E186, E189, E483, E6ACT E6ACTa EU47
Wszystkie Elfy, EN57AKL/AKM/AL i EN71AKS
Z tymi pojazdami mam problem.
-
Nagraj filmik przykładowy jak odpalasz. I wrzuć na yt lub inną platformę do filmików
-
Tutaj filmik na prośbe
-
Uruchamiasz na napięciu 25 kV pojazd przystosowany do napięcia 3 kV.
-
"Przekroczona górna granica napięcia trakcji"! Czy na scenerii testowej używasz TD, czy 25kV? Drugie pytanie, czy problemy z WS miałeś na jakichś scenariuszach, czy na torze doświadczalnym?
-
Panowie problem rozwiązany :D błędy popełniałem ja, poprzez moje niedoczytanie i na "szybko"
Jednak 7 lat nie grania w Maszyne daje swoje i dużo się pozmieniało od tamtego czasu, tak czy inaczej bardzo dziękuję wszystkim za pomoc a szczególnie użytkownikowi Jaco. Temat uważam za zamknięty
Dziękuję jeszcze raz!! <33