- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: katom w 15 Lipca 2024, 15:59:00
-
Witam,
Ostatnia publikacja bałtyku KM przypomniała mi bałtyku turkol - mojej modyfikacji do bałtyku skm2 sprzed roku. Przez ostatnie dni nanosiłem poprawki na scenariusz i dzisiaj go upubliczniam - https://eu07.pl/userfiles/25970/Ba%C5%82tyk_turkol.7z
W porównaniu z oryginalnym scenariuszem zmieniło się:
- składy - w tym tutułowy turkol "Pirat" wzorowany na tego z 2023 roku, reszta pozmieniana w ramach prezentacji taboru z wersji 24.06;
- rozkłady - dedykowane "Piratowi" (o tym jeszcze niżej) jak i TLK/IC przejeżdżającym przez scenerie;
- dekoracje - więcej miłośników na szlaku i wzmożony ruch pieszych na stacji docelowej + imitacja latarni;
- eventy - tylko w celu przypisania nowego RJ na Bałtyku Plaży;
- miniaturka - dedykowana dla tego scenariusza.
Czego brakuje/Co nie działa jak powinno:
- sygnał odjazdu od kierownika pociągu - brak;
- AI - radzi sobie ze zmianą kabiny w Bałtyku Plaży (ale jak pewnie każdy się spodziewał) pcha skład z EP05;
- rozkłady dla "Pirata" - mają kategorię ROJ zamiast np: RPE/RPS, wynika to z eventów Transkeia, które wsysłają w Bałtyku Głównym na bok tylko wskazane pociągi w tym dokładnie R0J55331. Każdy inny numer skutkuje przelotem do Wejherowa.
Jeżeli ktoś w tym scenariuszu widzi potencjał, to nie ma problemu z jego edycją w celu wyeliminowania błędów.
Z chęcią posłucham waszych uwag i opinii. Miłej trasy!
-
Nie wyświetla się rozkład jazdy. Czy pociąg go w ogóle posiada?
-
Pociąg ma rozkład jazdy, ale nastąpiła literówka w nazwie. Jeszcze zauważyłem, że wrzuciłem ET22-1008, którego nie ma paczce. Poprawka w pierwszym poście.