Wybór nowych Elfów wygląda zupełnie inaczej niż innych EZT.Sześcioczłonowe pojazdy zabierają bardzo dużo miejsca na liście. Problem ten zostanie rozwiązany dopiero kiedy Starter zostanie zastąpiony starterem wbudowanym w exe.
W przeciwieństwie do np. EN57 wyświetla się tylko pierwszy człon (co jest opcją całkiem fajną, bo nie zaśmieca całego drzewka wyboru), natomiast już po zaznaczeniu wyświetla zamiast wyboru tekstur poszczególne człony pojazdu.
Prośba o sprawdzenie czy już jest ok z chochołami.Tak potwierdzam chochoły działają.
Problem z kamerą, mianowicie przy starej wersji symulatora prawy przycisk myszy + przewijanie scrollem nie przybliżało kamery, natomiast w nowej wersji już przybliża, a dosyć denerwujące jest to dla osób, które sterują nastawnikiem za pomocy scrolla. Szukałem w opcjach, ale nie ma możliwości wyłączenia tego.Wystarczy na chwilę puścić prawy klawisz myszki i działa nastawnik.
Jak ktoś wyżej pisał.. próba radia "backspace" kraszuje grę w każdym pojeździe.Na jakimś konkretnym scenariuszu?
Coś jest zepsute z impulsowymi hebelkami podnoszenia pantografów. Od razu po uruchomieniu pojazdu np. EN57, czy ET22 z impulsowymi hebelkami i naciśnięciu O/P albo myszką pantografy nie podnoszą się, dopiero za drugim razem się podnoszą.
Problem z kamerą, mianowicie przy starej wersji symulatora prawy przycisk myszy + przewijanie scrollem nie przybliżało kamery, natomiast w nowej wersji już przybliża, a dosyć denerwujące jest to dla osób, które sterują nastawnikiem za pomocy scrolla. Szukałem w opcjach, ale nie ma możliwości wyłączenia tego.Wystarczy na chwilę puścić prawy klawisz myszki i działa nastawnik.
Otóż nie, co w przypadku gdy chciałbym przesunąć kamerę, podczas sterowania nastawnikiem? No właśnie, więc moim zdaniem ta opcja jest do wywalenia, bo jak widać irytuje nie tylko mnie.
Na scenariuszu wrzosy_tme_332130_caly wykrzacza przy wywołaniu próby radia po zmianie kanału z R1 na R7 w Arkadii.Poprawka do wszystkich Wrzosów.
Mamy pewną niekonsekwencję w starterze przy Elfach (27WE SKM, 27WEb) - na liście EZT są prezentowane tylko pierwsze człony, gdy w przypadku innych EZT są wszystkie człony oddzielnie.Było.
Sześcioczłonowe pojazdy zabierają bardzo dużo miejsca na liście. Problem ten zostanie rozwiązany dopiero kiedy Starter zostanie zastąpiony starterem wbudowanym w exe.
Problem ten zostanie rozwiązany dopiero kiedy Starter zostanie zastąpiony starterem wbudowanym w exe.Myślę, że w starterze też teoretycznie by się dało problem ogarnąć. Na razie i starter i wbudowany starter działają na tej samej zasadzie. Po prostu na etapie wyborów zespół musiałby być traktowany jako jeden pojazd i dopiero na etapie uruchomienia symulatora musiałby być przepisywany na x członów, które byłoby strawne dla exe.
Myślę, że w starterze też teoretycznie by się dało problem ogarnąć. Na razie i starter i wbudowany starter działają na tej samej zasadzie. Po prostu na etapie wyborów zespół musiałby być traktowany jako jeden pojazd i dopiero na etapie uruchomienia symulatora musiałby być przepisywany na x członów, które byłoby strawne dla exe.Szczawik już przestał aktualizować swój starter, więc nie liczę na to, że kiedykolwiek zostanie to w nim dodane. A napisanie nowego startera w exe pozwoli wreszcie wrzucić symulator na Steam i rozwiąże jeden z problemów z kompatybilnością z Linuxem.
Raczej rozwinięcie istniejącego. Jakąś bazę juz tam Milek zrobił, tylko przydałaby się bardziej przyjazna szata graficzna. EOTMyślę, że w starterze też teoretycznie by się dało problem ogarnąć. Na razie i starter i wbudowany starter działają na tej samej zasadzie. Po prostu na etapie wyborów zespół musiałby być traktowany jako jeden pojazd i dopiero na etapie uruchomienia symulatora musiałby być przepisywany na x członów, które byłoby strawne dla exe.A napisanie nowego startera w exe pozwoli wreszcie wrzucić symulator na Steam i rozwiąże jeden z problemów z kompatybilnością z Linuxem.
Poprawka do wszystkich Wrzosów.
No tak, chociaż i tak jest on jeszcze bardzo prymitywny i brakuje w nim w zasadzie wszystkiego.Raczej rozwinięcie istniejącego. Jakąś bazę juz tam Milek zrobił, tylko przydałaby się bardziej przyjazna szata graficzna. EOTMyślę, że w starterze też teoretycznie by się dało problem ogarnąć. Na razie i starter i wbudowany starter działają na tej samej zasadzie. Po prostu na etapie wyborów zespół musiałby być traktowany jako jeden pojazd i dopiero na etapie uruchomienia symulatora musiałby być przepisywany na x członów, które byłoby strawne dla exe.A napisanie nowego startera w exe pozwoli wreszcie wrzucić symulator na Steam i rozwiąże jeden z problemów z kompatybilnością z Linuxem.
- w drodze powrotnej ni z gruchy i pietruchy podczas jazdy ekrany wyłączyły się tak jakby kabina się zdezaktywowała (prawy ekran miał nawet "brak aktywnej kabiny"), trzeba było wyłączyć baterię i się odpalić na nowo by to naprawić,PESA :)
To dodajcie do impulsów takie awarieDo Impulsów możemy dodać błąd sprężarki wyświetlający się od 21 listopada i ekran o naruszeniu praw autorskich :)
node -1 0 none model 0 0 0 0 eng/most_drog_bet_43m.t3d none endmodelInaczej model się załaduje, ale brak tego none spowoduje, że wysypie wam inne elementy scenerii.
Ale w tym wątku (nie znalazłem niczego do pobrania) czy w wątku od Galicji (tam jest paczka ze stycznia 2024)?A bo złą łatkę usunąłem, a dobrej nie dałem... Poprawka na różowe chochoły.
trainset rozklad ter_tor4_startA 20.0 0.1
//$o -
node -1 0 146_226-6 dynamic pkp\e186_v2 146_226-6 p160dc 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-01A dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-01B dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-02A dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2A T3000e_a_db_2 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-02B dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2B T3000e_b_db_2 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-03A dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-03B dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-04A dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-04B dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-05A dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-05B dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-06A dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-06B dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-07A dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2A T3000e_a_db_2 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-07B dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2B T3000e_b_db_2 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-08A dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-08B dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-09A dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-09B dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-10A dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-10B dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-11A dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2A T3000e_a_db_2 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-11B dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2B T3000e_b_db_2 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-12A dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-12B dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-13A dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-13B dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-14A dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2A T3000e_a_db_2 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-14B dynamic pkp\t3000e_v1 31804992201-2B T3000e_b_db_2 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-15A dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-15B dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-16A dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-16B dynamic pkp\t3000e_v1 31804955554-9B T3000e_b_db_1 0 nobody 3 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-17A dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7A T3000e_a_db_1 0 nobody 131 15 vwcrafter_random enddynamic
node -1 0 towarA1_sdggmrss-17B dynamic pkp\t3000e_v1 31804993986-7B T3000e_b_db_1 0 nobody 0 15 vwcrafter_random enddynamic
endtrainset
trainset rozklad wil_tor4_startB 5.0 0.1
//$o -
node -1 0 BR285-127'19 dynamic pkp\br285_v1 BR285-127'19 BR285 0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-01a dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7A N-213-00_A_EUWAG 0 nobody 131 20 40fthc_cn enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-01b dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7B N-213-00_B_EUWAG 0 nobody 3 15 20ft+20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-02a dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9A N-213-00_A_GATX 0 nobody 131 14 40fthc enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-02b dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9B N-213-00_B_GATX 0 nobody 3 21 20ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-03a dynamic pkp\n-234_v1 37804963037-9A N-234-00_A_VTG 0 nobody 131 19 40fthc enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-03b dynamic pkp\n-234_v1 37804963037-9B N-234-00_B_VTG 0 nobody 3 21 20ft+20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-04a dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7A N-213-00_A_EUWAG 0 nobody 131 15 20ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-04b dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7B N-213-00_B_EUWAG 0 nobody 3 16 20ft_tank+20ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-05a dynamic pkp\n-213_v1 37804975834-5A N-213-00_A_WASCO 0 nobody 131 20 40fthc_cn enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-05b dynamic pkp\n-213_v1 37804975834-5B N-213-00_B_WASCO 0 nobody 3 18 40fthc enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-06a dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9A N-213-00_A_GATX 0 nobody 131 21 20ft+20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-06b dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9B N-213-00_B_GATX 0 nobody 3 15 20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-07a dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9A N-213-00_A_GATX 0 nobody 131 14 40fthc enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-07b dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9B N-213-00_B_GATX 0 nobody 3 18 20ft+20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-08a dynamic pkp\n-213_v1 37804975834-5A N-213-00_A_WASCO 0 nobody 131 21 20ft_tank+20ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-08b dynamic pkp\n-213_v1 37804975834-5B N-213-00_B_WASCO 0 nobody 3 19 40ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-09a dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7A N-213-00_A_EUWAG 0 nobody 131 22 20ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-09b dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7B N-213-00_B_EUWAG 0 nobody 3 18 20ft+20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-10a dynamic pkp\n-234_v1 37804963037-9A N-234-00_A_VTG 0 nobody 131 20 40fthc enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-10b dynamic pkp\n-234_v1 37804963037-9B N-234-00_B_VTG 0 nobody 3 16 20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-11a dynamic pkp\n-213_v1 37804975834-5A N-213-00_A_WASCO 0 nobody 131 18 20ft_tank+20ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-11b dynamic pkp\n-213_v1 37804975834-5B N-213-00_B_WASCO 0 nobody 3 21 20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-12a dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7A N-213-00_A_EUWAG 0 nobody 131 19 40ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-12b dynamic pkp\n-213_v1 37844950053-7B N-213-00_B_EUWAG 0 nobody 3 20 20ft_tank enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-13a dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9A N-213-00_A_GATX 0 nobody 131 12 20ft+20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-13b dynamic pkp\n-213_v1 37804850549-9B N-213-00_B_GATX 0 nobody 3 20 40fthc_cn enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-14a dynamic pkp\n-234_v1 37804963037-9A N-234-00_A_VTG 0 nobody 131 17 20ft enddynamic
node -1 0 lotosB_sggrs-14b dynamic pkp\n-234_v1 37804963037-9B N-234-00_B_VTG 0 nobody 0 14 20ft_tank enddynamic
endtrainset
Na scenariuszu wrzosy_tme_332130_caly wykrzacza przy wywołaniu próby radia po zmianie kanału z R1 na R7 w Arkadii.Poprawka do wszystkich Wrzosów.
Na scenariuszu wrzosy_tme_332130_caly wykrzacza przy wywołaniu próby radia po zmianie kanału z R1 na R7 w Arkadii.
Niestety, nadal symulacja wyłącza się po wywołaniu próby radia. W załączniku log.@DRE, w tym samym miejscu co Irkowi? Analiza składu na starcie w Wolicy działa?
Na starym drawinowie przebieg kolizyjny i korek przed Grabowkiem.Nie pobierałem jeszcze najnowszej paczki, ale we wcześniejszej paczce na tym odcinku (pomiędzy semaforami Gra_U do Gra_Y6) nie jest zrobiona blokada liniowa (również tory 3 i 4 nie mają blokady). Jeśli się zmieniły czasy przejazdu pociągów, to mogą się zdarzać kolizje i korki. Chociaż kojarzę, że chyba miałem w planach coś z tym zrobić, żeby jednak te blokady tam były i były używane. Ale bym musiał jeszcze popatrzeć w swoją wersję Drawinowa z 2020... No tak, ja tam to przerobiłem parę lat temu, od 2018 roku mam Stawiska Górne połączone ze Stawiskami Dolnymi dodatkową pętlą, więc po prostu w paczce jest sprzed moich udoskonaleń. Także nie wiem, kto teraz powinien powinien poprawić błędy w ruchu na Drawinowie, skoro w paczce jest moja wczesna wersja sprzed kilku lat, a późniejsze moje zmiany i poprawki się już nie przyjęły. Chyba pozostaje usunąć tę scenerię jako błędną i przestarzałą.
Witam. Mam problem z włączeniem jakiegokolwiek scenariusza. Mianowicie po uruchomieniu danego scenariusza jest cały czas czarny ekran zarówno podczas ładowania, jak i podczas gry. Nie wiem co to może być, ponieważ wcześniej dany scenariusz uruchamiał się bez żadnych problemów, dlatego proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Na drawinowo noc Ta sama sytuacja co w wersji dziennej.Ale to jest cały czas ta sama sceneria w stanie z 2017 roku, z tymi samymi błędami, którymi się nikt nie przejmował przez ostatnie 7 lat. I sama się nijak nie poprawi, tym bardziej że poprawki były zrobione w 2018 roku i leżą sobie odłogiem nieużywane. I gdybym nie zrobił tych poprawek w 2018 i później, to chętnie bym się temu przyjrzał i poprawił. A tak to czeski film.
@robert357 już o tym myślałem. Wyjdzie patch, to zreorganizuję wątek. Pierwszy post zostanie kopiuj-wklej. A pod nim post z linkami do poprawek i listą znanych błędów (żeby po 5 razy tego samego nie zgłaszali użytkownicy).
Załącz plik log.txt.[
Włącz Renderowanie VBO tak jak Turbokibel wyżej tam napisał próbowaleśWłaśnie mam cały czas włączone Renderowanie VBO i nie mam opcji wyłączenia tego.
Usuń całkowicie folder z MaSzyną i zainstaluj ponownie, bo wygląda na to, że reinstalacja nie przebiegła pomyślnieOkej, dzięki.
Już daję z $Tymczasowo nie podmieniaj taboru na taki z aktywacją kabiny do prowadzenia przez AI. Na składach jakie wstawiłem oryginalnie nie było tego problemu.
Usuń całkowicie folder z MaSzyną i zainstaluj ponownie, bo wygląda na to, że reinstalacja nie przebiegła pomyślnie, zwłaszcza, że opcja, której nie da się wyłączyć na pełnym trybie renderowania w starterze została wyłączona. I nie ma tu mowy o jakimś problemie sprzętowym, RTX 4070 to topowa karta graficzna.Zainstalowałem ponownie MaSzynę i cały czas jest to samo, mimo iż Renderowanie VBO jest cały czas włączone i nadal na pełnym trybie renderowania nie da się go wyłączyć.
Coś jest albo z patchem albo to jakaś głębsza usterka mojego kompa.Usuń całkowicie folder z MaSzyną i zainstaluj ponownie, bo wygląda na to, że reinstalacja nie przebiegła pomyślnie, zwłaszcza, że opcja, której nie da się wyłączyć na pełnym trybie renderowania w starterze została wyłączona. I nie ma tu mowy o jakimś problemie sprzętowym, RTX 4070 to topowa karta graficzna.Zainstalowałem ponownie MaSzynę i cały czas jest to samo, mimo iż Renderowanie VBO jest cały czas włączone i nadal na pełnym trybie renderowania nie da się go wyłączyć.
Czy tylko ja napotkałem problem z popełnianiem składu ? Raz na jakiś czas kiedy uruchamiam symulacje kiedy załączam baterie nie ma buczka i nie mogę popełnić przewodu głównego więcej niż 3 atmosfery. Załączam filmik na yt oraz log i error. Podkreślam nie byłem wtedy podłączony do wagonów.
Coś jest albo z patchem albo to jakaś głębsza usterka mojego kompa.
a debuga miales wylaczonego?tak i na wyłączonym i na włączonym, kasowałem czuwak wielokrotnie.
Na filmiku słychać dźwięk emergencybrake przez nieskasowane SHP przy uruchamianiu baterii na debug modzie, niestety, ale trzeba skasować SHP na debugu przy uruchamianiu baterii (trzeba by naprawić to w exe), przez to cały czas wdrażało hamowanie nagłe i uniemożliwiało popełnienie PG.troche to też dziwne ze bot ma z tym problem.
Coś jest albo z patchem albo to jakaś głębsza usterka mojego kompa.
Nie może nic być z patchem, bo nikt nie zgłaszał podobnych problemów.
Wyślij jeszcze raz log.txt z toru doświadczalnego (td.scn) i zrzut ekranu ustawień graficznych startera.
A zaznacz obróbkę obrazu ACES albo Reinhard.Zaznaczyłem najpierw Reinhard, potem ACES i nic się nie zmieniło. Wciąż to samo.
GL_NV_primitive_shading_rate
GL_NV_texture_dirty_tile_map
Jeszcze możesz spróbować uruchomić symulator na innej rozdzielczości np. Full HD.Na próbę jeszcze możesz wyłączyć tryb pełnoekranowy.
Nie mam pojęcia co to może być, porównując log mój z Twoim nie ma praktycznie różnic, za wyjątkiem tego, u mnie nie ma:Problem polega na tym, że przy włączeniu jakiegokolwiek scenariusza jest czarny ekran, który się utrzymuje cały czas. Mogę załączyć jeszcze plik errors jeśli chcesz, bo może tam będzie coś, co pomoże ustalić przyczynę problemu. Spróbuję jeszcze uruchomić symulator jak mówisz na innej rozdzielczości i z wyłączonym trybem pełnoekranowym.Kod: [Zaznacz]GL_NV_primitive_shading_rate
GL_NV_texture_dirty_tile_map
Nie wiem od czego są te rozszerzenia OGL. Może któryś programista mógłby się wypowiedzieć @JAN21, @Milek7 @jakubg1.
Chyba, że inni też mają te rozszerzenia, u mnie np. nie ma.
Jeszcze możesz spróbować uruchomić symulator na innej rozdzielczości np. Full HD.
I rozumiem, że symulator włącza się, ale jest cały czas ciemny ekran, tak? Czy wyrzuca do pulpitu? Bo jeśli by wyrzuciło do pulpitu, to mógłby się wygenerować plik crashdump.
powyżej Full HD i fullscreen...U mnie działa.
Nie mam pojęcia co to może być, porównując log mój z Twoim nie ma praktycznie różnic, za wyjątkiem tego, u mnie nie ma:Fragment listy ficzerów graficznych obsługiwanych przez kartę graficzną na systemie. Tych dwóch na 100% symulator nie używa.Kod: [Zaznacz]GL_NV_primitive_shading_rate
GL_NV_texture_dirty_tile_map
Nie wiem od czego są te rozszerzenia OGL. Może któryś programista mógłby się wypowiedzieć @JAN21, @Milek7 @jakubg1.