- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Czapajew Animations w 29 Lutego 2024, 12:35:18

Tytuł: Duplikacja normalmapy
Wiadomość wysłana przez: Czapajew Animations w 29 Lutego 2024, 12:35:18
Joł siemson

Czy ta normalmapa odpowiadająca za odbicia w szybach jest osobnym meshem? Jak tak, to w jakim pliku t3d mozna to znaleść i czy to mozna w ogóle tam znaleść? Jak tak, to pod jaką nazwą można znaleść ją w najpopularniejszych pojazdach trakcyjnych w MaSzynie? Jak mam wtedy sprawić, by ten mesh nie odbijał obiektów? Bo chciałbym potencjalnie spróbować nałozyć PBR na te pojazdy. Czy jest sens w ogóle to robić? Jak ktoś już spróbował nałozyć PBR na jakiś pojazd to jak to wyszło?

A jak istnieje lepszy sposób na zrobienie tego, to chciałbym sięo tym dowiedzieć
Tytuł: Odp: Duplikacja normalmapy
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 29 Lutego 2024, 20:06:03
Jest osobny mesch na okna. W pliku mat jest określony próg przeźroczystości i te bardziej piksele przeźroczyste od progu są wyświetlane na meschu okien, a te mniej przeźroczyste są na meschu pudła. Odbicia są na reflection map.
Tytuł: Odp: Duplikacja normalmapy
Wiadomość wysłana przez: Czapajew Animations w 29 Lutego 2024, 20:55:06
Tylko jak się te meshe nazywają w wpisach w t3d? Przeszukałem plik base.t3d siódemki i niczego charakterystycznego po nazwie tam nie zauwarzyłem.
Tytuł: Odp: Duplikacja normalmapy
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 01 Marca 2024, 22:43:44
To już najlepiej cały model zaimportować do blendera. Mesch odpowiedzialny za szyby może być w low poly int.

Bez c