- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: FuXsiu w 25 Listopada 2023, 00:51:07
-
Cześć,
Orientuję się ktoś czy jest możliwe żeby dźwięki komunikatów na radiotelefonie były przekierowane na inny "głośnik" (chodzi o inne urządzenie) niż dźwięki z kabiny? Jeśli tak to jak to zrobić?
Pozdrawiam
-
Z tego co wiem, to jak na razie nie jest to możliwe. Jedyne co jest do zrobienia, to przesłanie całości gdzie indziej na różne sposoby.
-
A jakby uruchomić multiplayer lokalny i na drugim komputerze wsiąść w pojazd użytkownika i wyciszyć wszelkie dźwięki pojazdów i zostawić same dźwięki radia? I na jednym jedziemy normalnie na hoście a na drugim komputerze radio jest uruchomione. Może i przekombinowane ale by mogło zadziałać
-
Nie będzie działać na sceneriach z losowymi eventami.
-
Gdzieś czytałem, że podobno jest użyte OpenAL. Więc to tylko kwestia jelenia.
With OpenAL Soft, it's definitely possible to create multiple contexts,
with multiple devices. Changing the context would only change which one
commands are issued to, and doesn't stop processing/output for
non-current contexts. There's not too much overhead with changing
contexts, though it would be a good idea to minimize changes by
updating the sounds, environments, and listener for each player
together. e.g.
alcMakeContextCurrent(Player1Ctx);
updatePlayer1Sounds();
updatePlayer1Listener();
alcMakeContextCurrent(Player2Ctx);
updatePlayer2Sounds();
updatePlayer2Listener();