- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: ixek w 05 Kwietnia 2023, 16:25:45
-
Cześć, mam mały "problem" z sterowaniem nastawnikiem w Impulsie, mianowicie, używam do sterowania przepustnicy od Thrustmustera (ustawione w eu07_input-gamepad.ini jako jointcontrollerset), i hamowanie ED/EP działa dobrze (ustawiam powiedzmy na 40% i mam hamowanie o mocy 40%), za to zadawanie mocy działa w skokach po 11% (tak samo jakbym używał do zadawania mocy scrolla).
Wydaje mi się to dziwne, bawiłem sie plikami .fiz Impulsa, i udało mi się osiągnąć efekt tego, że przesuniecie o 1% dodaje 1% mocy, ale tekstura nastawnika wchodzi w pulpit (i dalej hamowanie działa normalnie).
Może ktoś kto siedzi głębiej w mechanikach symulatora i jest mi w stanie pomóc. Z góry dziękuje <3
-
Wydaje mi się to dziwne, bawiłem sie plikami .fiz Impulsa, i udało mi się osiągnąć efekt tego, że przesuniecie o 1% dodaje 1% mocy, ale tekstura nastawnika wchodzi w pulpit (i dalej hamowanie działa normalnie).
W zależności od wersji impulsa, w pliku mmd, we wpisie
jointctrl: { podstawa_nastawnik rot -0.0125 0 0.1
lub
jointctrl: { nastawnik rot 0.01450 0 0.1
zamień wartość -0.0125 lub 0.01450 na 11 razy mniejszą.
-
Dzięki za odpowiedz, zadanie mocy działa już dobrze, ale za to hamowanie już nie, wydaje mi się że hamowanie naprawi zmiana liczny pozycji hamulca (tak samo jak z nastawnikiem, MCPN w .fiz dla zadawania mocy). Obecnie nastawnik na pozycje hamowania przesuwa się o może 10% przy ustawieniu nagłego (input działa dobrze co widać na wyświetlaczu).
Poniżej filmik przedstawiający jak to działa na chwile obecną: