- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: kac.pl w 29 Czerwca 2022, 13:52:12
-
model eu160 wykonania mojego z dniem 12.05.2024
-
Jak przy SU4210 było okej, to tu na dzień dobry w oczy się rzuca brak smootha, i definitywnie skopana geometria reflektorów, o wózkach nie wspominając, wyglądają bardzo podejrzanie.
-
Wydaje się być ok, przynajmniej na moje nie fachowe oko, ale to będzie dokładniej widać po oteksturowaniu.
-
Teksturowanie nic nie ujawni, poza kolejnymi nieścisłościami.
-
Na moje oko jest i tak nie najgorzej, zresztą w EN57AL wydanych już też wydaje mi się że są nieścisłości w wyglądzie czoła
-
Ale nie całkowite pominięcie pewnych jego elementów, czy widoczne na pierwszy rzut oka nieścisłości proporcji między jego częściami...
-
Niestety, ale widać iż bryła jest do znacznej poprawki.
EDIT:
Chociaż to też może być wina perspektywy, bo screen jest pod innym kątem. Najlepiej by było ustawić na wprost i wtedy porównać.
-
Teksturowanie nic nie ujawni, poza kolejnymi nieścisłościami.
Na zdjęciu Celi widać, że cały model jest pięknie skopany...
-
Autorem tej grafiki jestem ja :P Celusia tylko skopiowała.
Chociaż zdjęcie pochodzi z Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych, a jego autorem jest Paweł Telega.
-
Witam. Czy jakieś newsy dotyczące eu160?
Pozdrawiam
Jak widać od półtora roku cisza w temacie.
Zamykam przed archeologią.
-
w dniu 12.05.2024 zostały wznowione prace nad lokomotywą eu160"Gryfin" stan pracy zostal zaktulizowany na porzednim poscie cala siatka została zrobiona od nowa przy odpowiednich planach model dopiero jest w fazie wstępnej ale i tak z czasem moje umiejentnosci w blenderze się wzbogacily i model wyglonda znacznie lepiej niz poprzedni
Cześć, miło że wróciłeś do tworzenia. Prośba wstawienie znaków interpunkcyjnych. Na przyszłość screeny wrzuć do nowego postu, bez kasowania poprzednich.
Matek123
-
Dziura na reflektory wydaje się za duża, ale szczerze źle nie wygląda. Dajmy mu szansę, bo lepszego prędko nie będzie.
-
na planach taka juz byla
-
Po tym zarysie już widać, że chłopak przez ten czas raczej nie próżnował i jego umiejętności w blenderze zdecydowanie uległy poprawie. Grunt to robić na dobrych rysunkach. Dobry podkład to podstawa.