- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: jakisrandomowynoob w 22 Marca 2022, 20:02:14

Tytuł: Wygładzanie w Blenderze
Wiadomość wysłana przez: jakisrandomowynoob w 22 Marca 2022, 20:02:14
Cześć,
Ostatnio próbuję przenieść rozkłady jazdy do EN57 SPOT, a do tego przydałaby się ta kieszonka, która jak na razie jest tylko w formie tekstury 2D. No i tu pojawia się mój problem - modelarz ze mnie żaden, a chciałbym aby górna krawędź tej kieszeni nie była taka kanciata. Próbowałem użyć bevel verticles, chociaż wyglądało to dobrze, to wtedy kieszonka zajmowała połowę pliku kabiny. Załączam zdjęcie jak to wygląda w chwili obecnej (teksturę się ogarnie lepszą jak ogarnę model kieszonki)
Tytuł: Odp: Wygładzanie w Blenderze
Wiadomość wysłana przez: Miłosz Dorsz w 22 Marca 2022, 20:33:27
Próbowałem użyć bevel verticles, chociaż wyglądało to dobrze, to wtedy kieszonka zajmowała połowę pliku kabiny.
Bo pewnie miałeś wpisaną jakąś nieziemską wartość. 1-2 powinno spokojnie wystarczyć.
Tytuł: Odp: Wygładzanie w Blenderze
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 22 Marca 2022, 20:36:19
Zaznacz cały ten łuk poza dwoma ostatnimi vertexami i odpal tego bevela jeszcze raz, ale tak jak Pan Ryba pisze, daj jedną iteracje. Te trójkąty które przy okazji powstaną przesuń edge slidem (2x G) żeby niepotrzebnie geometrii nie dokładać.