- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: dinsx7 w 20 Marca 2022, 16:55:29

Tytuł: Jak zrobic półprzezroczyste okna w pojezdzie
Wiadomość wysłana przez: dinsx7 w 20 Marca 2022, 16:55:29
Hej, ostanio postanowiłem zrobić lowpoly do ed72 ale niestety po wycięciu okien i wklejenia na to polprzezroczystego kwadratu, okna w grze dalej zostają przezroczyste w 100% co wyglada jakby były rozbite.
Ktoś wie co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Tytuł: Odp: Jak zrobic półprzezroczyste okna w pojezdzie
Wiadomość wysłana przez: Stele w 20 Marca 2022, 17:20:12
Gra renderuje przezroczystość w osobnym przejściu, ze względu na bardziej skomplikowaną matmę sortowania planów. Szyby muszą być osobnym obiektem z zadeklarowanym renderowaniem w fazie przezroczystej (opacity: 0 w t3d). Przy renderowaniu w nieprzezroczystej masz odrzucenie pikseli >50% przezroczystości i dostajesz dziurę o jakiej piszesz.
Dokładniejszy opis co i jak wraz z progowaniem obustronnym w materiale znajdziesz na moim filmie o oknach we wnętrzu en57 sprzed paru lat.
Tytuł: Odp: Jak zrobic półprzezroczyste okna w pojezdzie
Wiadomość wysłana przez: dinsx7 w 20 Marca 2022, 17:22:28
Ok dziękuję