- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Arkadius1984 w 21 Września 2020, 20:43:37
-
Witam,
Ja z krótkim, acz dotkliwym, problemem. Sciagnąłem dziś najnowszą wersję MaSZyny (20.09) i mam problem z uruchomieniem ET21 w scenariuszu Zwierzyniec Tow. Dodam, ze przewertowalem cały manual i nic, nawet oglądnałem filmik na YT, ktory w szczególowy sposob pokazuje procedurę, ale dalej w kropce jestem.
Po kolei:
załączam baterie (j) - pojawia się napiecie pokładowe
nastawnik na D, kasuje SHP
załączam obwody pomocnicze (0) - zapalają się komtrolki na pulpicie
załączam pantograf B (o), - po chwili woltomierz wskazuje napiecie trakcyjne
No i w tym momencie zaczynają się schody, bo gdy załączam wyłącznik szybki (m), nie dzieje sie nic oprocz tego, że gasnie kontrolka od "Awarii" po prawej.
Gdy probuje załączyć przetwornice, nic sie nie dzieje, nawet po kilkukrotnym odblokowaniu jej przekaznika, analogicznie sprezarki główne nie chcą pracowac.
Dodatkowo dziwną rzeczą jest to, że nie jestem w stanie zmienic stanu przełącznika wyłącznika głównego, ktory jest permanentnie załączony (dopiero po opuszczeniu kabiny Home lub End i powrót do niej, przełacznik sam wraca w polozeniu dolne, wyłączone)
Doświadczył ktoś podobnego zachowania może, a jesli tak, to jak to ogarnąć?:)
Pozdrawiam, Arek.
-
Załączysz log? Zgaduje że nie zresetowałeś przekaźników nadmiarów (N)
-
Rozwiązanie jest proste :> Wystarczy odblokować przekaźnik różnicowy, nie ma go w kabinie, musisz kliknąć klawisz "n". Problem rozwiązany :)
-
Dzieki za szybką odpowiedz:)
Spróbowałem z tym "n" i wciąż to samo - załączam plik log.txt
-
Przekaźnik nadmiarowy masz zresetować przed włączeniem wyłącznika szybkiego ;)
-
załączam pantograf B (o), - po chwili woltomierz wskazuje napiecie trakcyjne
Ehhh.. Proponuję najpierw zapoznać się z terminem ,,trakcja".
-
Resetuje ile wlezie, Panie kochany, az klawiatura trzeszczy, ale efektu zero:)
Jak widać z pliku lok, odblok jest przed szybkim a i tak zadnej reakcji:)
-
U mnie normalnie się uruchamia, ta sama paczka, 20.09 :v.
-
No nic, przeinstaluje, może pomoże:)
-
Motor Overload Relay Reset button is missing, or wasn't defined
Może w tym tkwi problem?
-
No też tak myślę - dlatego sciągnę całośc na nowo - moze jakiegoś pliku brakuje :)
-
Ale to nie chodzi o brak pliku - coś z kabiną/mmd jest skopanego.
-
Dajcie z godzinę. Sprzątam pojazd.
-
No i dalej kicha :/
Swieżutka Maszyna sciągnieta, odpalilem nie zmieiając żadnych opcji i to samo - na inntm scenariuszu z ET21 ta sama sytuacja - inne elektrowozy, Eu07, ET22 bez problemu działają.
-
Ehm. Mam jeszcze osiem minut...
Wypakować do folderu pojazdu. Wywalić binarki kabiny z knorrem. Zrobiony tylko wariant 3e2 dla testu. Mam wrażenie, że więcej zepsułem niż naprawiłem. Mocno poszamaniony model.
Brakuje lampki i-diff_relayoff oraz więcej RelayResetButtonów. Nie ma co dorabiać dalej. Bez LD i tak się nie ogarnie całego loka.
Jak ma działać ten WS? Lewy hebelek odblokowuje przekaźniki i jest impulsowy a prawy włącza WSa i jest bistabilny? Czy Lewy jest bistabilny i robi za podtrzymanie a prawy jest impulsowy?
-
No to mały update:
po podmienieniu plików ET21-98 ze scenariusza Zwierzyniec Tow. wciąż bez zmian, ale za to ET21-548 ze scenariusza linia61-regio zaczął działać prawidłowo, WS normalnie się załącza i odblok przekazników nadmiarowych jest na pulpicie sterowania, pomiędzy przełącznikami spręzarek A i B.