- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: jasd w 13 Sierpnia 2020, 19:52:52

Tytuł: Rozjazdy krzyżowe w 3ds Max
Wiadomość wysłana przez: jasd w 13 Sierpnia 2020, 19:52:52
Cześć!
Jak w 3ds mam wstawić rozjazd krzyżowy? Obecnie gdy wstawiam go, z zakładki "Zwrotnice" tworzy się tak jak na screenie (zbyt duży i niezbyt przypomina typowego anglika)


Regulamin, obowiązki, pkt 2. Usuwam zbyt duży załącznik.

adsim
Tytuł: Odp: Rozjazdy krzyżowe w 3ds Max
Wiadomość wysłana przez: dymus w 13 Sierpnia 2020, 20:02:17
Możliwe źle ustawione jednostki w maxie i zbyt dużą skalę rozjazd wtedy ma i źle się exportuje. Ustaw sobie w "Customize/Unit Setup" na "Generic Units".
Tytuł: Odp: Rozjazdy krzyżowe w 3ds Max
Wiadomość wysłana przez: jasd w 13 Sierpnia 2020, 20:15:21
Teraz wyskoczyło coś takiego, a anglik znów za duży
Tytuł: Odp: Rozjazdy krzyżowe w 3ds Max
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 13 Sierpnia 2020, 21:17:42
Ustaw sobie w "Customize/Unit Setup" na "Generic Units".
Wszędzie trzeba metry.
Tytuł: Odp: Rozjazdy krzyżowe w 3ds Max
Wiadomość wysłana przez: dymus w 13 Sierpnia 2020, 21:25:14
Generic Units jest w metrach (działa też poprawnie przy eksporcie scenerii), tylko w maxie nie podaje jednostki, więc obojętne czy metry czy Generic Units ;) Grunt żeby nie były to centymetry lub np. cale.
Tytuł: Odp: Rozjazdy krzyżowe w 3ds Max
Wiadomość wysłana przez: jasd w 13 Sierpnia 2020, 21:35:10
Niestety i przy metrach i przy generic units rozjazd wygląda jak z pierwszego postu...