- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Misiekq w 01 Kwietnia 2020, 20:55:55
-
Tekstury w najnowszej wersji gry są rozmyte i występują ścinki. Na filmie widać że w pełni wyraźne są dopiero po zbliżeniu a ściny są cały czas, szczególnie wyraźne podczas machania kamerą. Komputer mam dobry, 20 gb ram, gtx 1060 (6 gb) i porządne i5 także to nie wina mojego komputera. Mimo 720p (niechcacy nagrałem tak) widać że tekstury są nieczytelne. prawdopodobnie chodzi o światło, które się rozmywa ale gra jest średnio grywalna.
https://youtu.be/2W4WjUJFQcQ
-
Witam,
Od pewnego czasu zauważyłem rozmyte tekstury obiektów i pojazdów. Aktualizacja sterowników karty graficznej niestety nie pomogła.
Sprzęt: Asus Nitro 5
Karty: Intel(R) UHD Graphics 630
NVIDIA GeForce GTX 1650.
Ustawienia startera domyślne.
-
Pewnie masz włączony tryb oszczędzania energii w panelu zasilania w Windowsie, daj na zrównoważony lub wysoka wydajność i wtedy zobacz.
Najlepiej to wyślij tutaj log.txt (jeżeli jest za duży, skompresuj go 7zipem/WinRarem).
-
Multisampling na x4 lub x8 i po problemie.
-
Filtrowanie anizotropowe a nie multisampling...
-
Filtrowanie anizotropowe a nie multisampling...
Ok, a gdzie to można ustawić, ponieważ w starterze nie widzę tej opcji.
W załączeniu log.txt z przejazdu na odcinku Wolica - Wolica Zdrojowa.
-
Tak jak mówiłem, tu będzie wadzić tryb oszczędzania energii, lub ustawienia w sterowniku ustawione dla wydajności, nie jakości, bo w logu jest
anisotropicfiltering 8
więc nie powinno nic takiego być. Zobacz, jaki masz plan ustawiony tutaj. Tutaj w sterowniku może masz to ustawione na wydajność.
-
Filtrowanie anizotropowe w sterowniku jest zakładkę niżej. Można tam wymusić mniejsze, niż aplikacja by chciała.
-
Pomogła zmiana ustawień w sterowniku na jakość, teraz wszystko jest w porządku. Panowie dziękuję za pomoc!