- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Ural w 04 Sierpnia 2005, 12:24:00

Tytuł: Pożeranie tras
Wiadomość wysłana przez: Ural w 04 Sierpnia 2005, 12:24:00
Napisałem 0,2 trasy W góry na Mazury, wstawiłem semafory,  dorobiłem zdarzenia i...
DYF
Program wykonuje nieprawidłową operacje. Skasowałem ostatnie posunięcia i to samo. Log txt kończy się:
Loading - texture: Rail_screw_rused2.bmp
OK

Czy trasa może spowrotem działać, czy 10h roboty zmarnowane??
eventy wyglądały:
event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

//wjazd warczawa
event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
manewry warczawa
event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent
Tytuł: Pożeranie tras
Wiadomość wysłana przez: jaras w 04 Sierpnia 2005, 13:05:56
Witam.

event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

//wjazd warczawa
event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
manewry warczawa
event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent
A czemu dałeś ujemne Delay w event ... multiple ...?

Cytat: "Autor [b
Scenery.doc (http://www.eu07.pl/misc/doc/Scenery.doc)[/b]"]
  • Delay - opóźnienie przy uruchamianiu zdarzenia
    może byc ujemne, wtedy wywoływane jest cyklicznie, ale to jest nieprzetestowane
Radziłbym Ci z tego nie korzystać - może to właśnie jest przyczyną...

I jeszcze jedno:manewry warczawaDomyślam się, że jest to komentarz, ale wtedy powinien być poprzedzony przez "//". Jeśli tak jest - trzeba dopisać.

No nie wiem, co by mogło być jeszcze przyczyną - sprawdź to co opisałem i najwyżej znowu napisz.

Pozdrowienia.
Tytuł: Pożeranie tras
Wiadomość wysłana przez: Ural w 04 Sierpnia 2005, 13:50:05
Cytat: "jaras"
event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

//wjazd warczawa
event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
manewry warczawa
event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent
A czemu dałeś ujemne Delay w event ... multiple ...?

Cytat: "Autor [b
Scenery.doc (http://www.eu07.pl/misc/doc/Scenery.doc)[/b]"]
  • Delay - opóźnienie przy uruchamianiu zdarzenia
    może byc ujemne, wtedy wywoływane jest cyklicznie, ale to jest nieprzetestowane
Radziłbym Ci z tego nie korzystać - może to właśnie jest przyczyną...

I jeszcze jedno:manewry warczawaDomyślam się, że jest to komentarz, ale wtedy powinien być poprzedzony przez "//". Jeśli tak jest - trzeba dopisać.

No nie wiem, co by mogło być jeszcze przyczyną - sprawdź to co opisałem i najwyżej znowu napisz.

manewry warczawa miałem wcześniej w "//", ale potem kiedy sie wywalało wszystkie eventy dałem w "//" i dalej to było, ale kiedy pisałem tego posta, to chciałem wszystkie eventy dać spowrotem i przypadkowo ten komentarz stał się nie komentarzem.
A poza tym na początku event:
event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

działał poprawnie