- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Czarodziej w 09 Czerwca 2019, 13:39:49
-
Które repozytorium jest "oficjalne"? Na stronie i forum jest podlinkowane to: https://github.com/eu07/maszyna, ale tam nic się nie dzieje od dłuższego czasu, nie ma żadnych pull requestów, ostatnie zmiany są sprzed paru miesięcy. Tymczasem w wątku o zmianach codziennie ktoś pisze, że coś zrobił.
-
To jest oficjalne: https://github.com/eu07/maszyna
To jest moje: https://github.com/Milek7/maszyna (wydania do paczki czasami idą z mojego, nie zawsze pamiętam żeby pushąć na główne)
Tu jest tmj: https://github.com/tmj-fstate/maszyna/
Tu jest youby: https://github.com/Xoov/maszyna
-
Dzięki. Gdybym chciał coś podlubać, to mam wyciągnąć główne i zrobić PR tam, dobrze rozumiem?
-
tak.
-
Wróciłem do tematu i wygląda na to, że projekt nie chce mi się już budować.
Windows 10, VS2019, CMake 3.15.2, efekt jest taki, że cmake wywala się już na piewrszej zależności wpisanej w CMakeLists: glew
PS C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build> cmake .. -DWITH_UART=true
-- cotire 1.7.10 loaded.
CMake Error at C:/Program Files/CMake/share/cmake-3.15/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:137 (message):
Could NOT find GLEW (missing: GLEW_LIBRARIES) (found version "2.0.0")
Call Stack (most recent call first):
C:/Program Files/CMake/share/cmake-3.15/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:378 (_FPHSA_FAILURE_MESSAGE)
C:/Program Files/CMake/share/cmake-3.15/Modules/FindGLEW.cmake:207 (find_package_handle_standard_args)
CMakeLists.txt:197 (find_package)
Widzę, że nagłówki i pliki .lib są w katalogu ref. Coś ostatnio popsuliście? :D
-
może to zależy od wersji cmake?
w cmakelists spróbuj zmienić wystąpienia GLEW_LIBRARY na GLEW_LIBRARIES
-
Zmieniłem, to samo…
-
może to zależy od wersji cmake?
Którego cmake używasz? Budujesz 32 czy 64bit?
-
zaciągnij ostatniego commita i sprawdź jeszcze raz.
-
Ostatni commit w https://github.com/eu07/maszyna master jest z 8 sierpnia.
-
stąd https://github.com/Milek7/maszyna
-
Tutaj cmake przechodzi elegancko. Za to build się wywala na imgui.cpp. Wrócę z urlopu, to się pobawię. Dzięki.
-
Przypomniałem sobie o tym wątku. Buduję VS 2019, może dlatego się wychrzania:
„c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.sln” (domyślny element docelowy) (1)->
„c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj.metaproj” (domyślny element docelowy) (3)->
„c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj” (domyślny element docelowy) (4)->
(element docelowy ClCompile) ->
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_internal.h(798,1): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui.cpp(2814,25): error C2226: syntax error: unexpected type 'I
mNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui.cpp(4166,27): error C2226: syntax error: unexpected type 'I
mNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_internal.h(798,1): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(381,23): error C2226: syntax error: unexpected typ
e 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(520,13): error C2226: syntax error: unexpected typ
e 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1511,25): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1511,25): error C2143: syntax error: missing ';' b
efore ')' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1511,25): error C2059: syntax error: ')' [c:\Users
\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1512,5): error C2181: illegal else without matchin
g if [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_internal.h(798,1): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
-
DBG_NEW psuje operator placement new, na debugu nie zbuduje tak.
Wywal DBG_NEW z stdafx.h, o tak jak w tym branchu: https://github.com/Milek7/maszyna/commit/5c84f8b156298cf932da9ed524cc5236f855b3d2#diff-a88e35bdab4b0ff96dfb7cb83ffe60cd
-
Czy problem wynika z tego, że używam zbyt nowego VS? O ile dobrze pamiętam, to ten stdafx.h jest generowany przez VS…
-
Czy problem wynika z tego, że używam zbyt nowego VS? O ile dobrze pamiętam, to ten stdafx.h jest generowany przez VS…
nie wynika.
tu nie jest generowany, jest edytowany ręcznie
-
Dziękuję, zerknę wieczorem. A nóż się uda zbudować tym razem.
-
Skompilowało się i nawet da się grać. Dziękuję, idę psuć :D