- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Krystian. w 28 Kwietnia 2019, 20:09:18

Tytuł: Eksport scenerii z 3dsmax'a
Wiadomość wysłana przez: Krystian. w 28 Kwietnia 2019, 20:09:18
Cześć, mam problem w 3dsmax'ie w wersji 9.

Po edytowaniu wysokości (współ. "Z") kilku dróg oraz terenu typu PLANE za pomocą opcji Editable Spline oraz Editable Mesh chciałem eksportować scenerię (.scm) eksporterem skryptowym. Jednak po zaznaczeniu wszystkiego i naciśnięciu opcji eksportowania pojawiają mi się poniższe errory:

(https://i.imgur.com/x7yAFrN.png)

Domyślam się, że chodzi o to, że nie przekonwertowałem z powrotem tych dróg i terenu z swoistego trybu edycji?

Wnioskuję to po tym, że parę godzin temu miałem ten sam problem, ale jakoś udało mi się z jednej krzywej oddzielić części drogi (chyba opcją Detach..) i musiałem je przekonwertować z powrotem prawidłowo, ponieważ wszystko działało. Teraz też pokroiłem drogę na kawałki, ale dalej czegoś chyba nie zmieniłem.

Nie wiem jak to zrobiłem, ale może ktoś z Was wie od razu co zrobić i może mi szybko pomóc.

W samej grze nie widać tych obiektów, które przed chwilą edytowałem (dokładnie te, przy których pojawił się ten problem).

Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Eksport scenerii z 3dsmax'a
Wiadomość wysłana przez: Krystian. w 29 Kwietnia 2019, 15:23:15
// problem rozwiązany.
Tytuł: Odp: Eksport scenerii z 3dsmax'a
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 29 Kwietnia 2019, 16:26:39
Więc się podziel powodem i rozwiązaniem.
Tytuł: Odp: Eksport scenerii z 3dsmax'a
Wiadomość wysłana przez: Krystian. w 29 Kwietnia 2019, 17:53:41
Okazało się, że w warstwach w 3dsmax'ie była jakaś droga, która nie było w ogóle widoczna na polu modelowania.
Usunąłem ją i wszystko działa, na spokojnie wyeksportowałem. Także nie chodziło o te drogi co je edytowałem, z nimi było wszystko w porządku ;)
Tytuł: Odp: Eksport scenerii z 3dsmax'a
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 29 Kwietnia 2019, 17:57:21
Dziękuję.
Temat zamykam.