- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: DieselPower w 19 Marca 2019, 10:44:16
-
Podejrzałem wszędzie jak to jest zrobione i zrobiłem tak samo. Efekt jest taki, że brakuje tekstury z wpisanym map: -2. Wydzielałem do osobnego t3d, zmieniłem we wszystkich składowych t3d z replacableskin na -1, ale efekt jest ten sam. Na układzie nie ma tyle miejsca, więc musi dodatkowo druga wymienna tekstura. Raz jest szary (http://www.wgk.cal.pl/data/media/266/50_51_19-78_140-7_A9nouz_st.Krakow_1.06.2014_W-Wa_Grochow.jpg), raz jest czarny (https://i.imgur.com/0V1vnOe.jpg?1). Jedynie działa przy wpisaniu na sztywno tekstury, ale to raczej słabe rozwiązanie i konieczność klonowania t3d pod inne wersje.
a9nouz_1978135-0
a9nouz_1978135-0,1
a9nouz_1978135-0,2
Pierwsze dwa są takie same, w trzecim jest odnośnik do fartucha.
-
W mmd. We wpisie modelu musi być # po t3d.
//model pojazdu i definicje podmodeli:
models: sr61v1.t3d#
animations: 8 8 0 4 2 1 -1
lowpolyinterior: 61]lowpoly.t3d
//ruchome czesci (animations)
//krecace sie kola (o srednicy jak w *.chk)
animpantrd1prefix: ramiedolne1_pant0
animpantrd2prefix: ramiedolne2_pant0
I tylko w tym jednym miejscu. Przy wpisach kabin nic się nie dodaje już.
-
I teraz elegancko to działa. Nie wpadłbym na to, że brakuje tylko jednego znaku.