- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Carmelovy w 01 Października 2018, 11:32:53
-
Witam serdecznie. Od pewnego czasu po głowie chodzi mi pewien pomysł. Jako iż jestem zapalonym pasjonatem a w szczególności pojazdów SU45/46 chciałbym odwiedzić te odstawione pojazdy. W Lublinie gdzie obecnie mieszkam stoi kilka sztuk ten serii. Czy próba kontaktu mailowego z PKP Cargo zakład Wschodni w Lublinie z prośbą o udostępnienie do zwiedzenia tych lokomotyw ma sens? Napiszcie co o tym myślicie lub w jaki inny sposób mógłbym spełnić marzenie zobaczenia tych pojazdów na żywo. Dziękuję. :)
-
Wszystkich SU45 nie zwiedzisz, ale próbować warto ;) Jak zwykle kwestia słynnego już "betonu" najpewniej spowoduje negatywne rozpatrzenie twojego pomysłu. Może spróbuj załatwić kilka osób (6 to chyba idealne do ogarnięcia), żeby ogarnąć temat ogólnego zwiedzania szopy (+fiatów), kierownicy/naczelnicy danej sekcji/lokomotywowni prędzej podłapią ten pomysł, niż czysto mikolskie wbicie na maszynę.
-
Wszystkich to jasne, że nie. Chodzi mi najbardziej o Lubelskie maszyny bo to do nich jestem najbardziej przywiązany. Tak więc chyba spróbuję skontaktować się z nimi. ;)
-
Idziesz do naczelnika lub dyspozytora, przedstawiasz się, mówisz kim jesteś (miłośnikiem kolei), jaki masz cel (np. dokumentujesz historię SU45, interesujesz się lokomotywami spalinowymi, bo chcesz pójść w przyszłości do szkoły/na studia związane z silnikami), prosisz o pomoc/opiekę nad zwiedzaniem i tyle. Betonów w PL jest już bardzo mało i na pewno ci się uda.
-
Dziękuję za super odpowiedź. Jestem w 4 klasie technikum kolejowego i dobrym argumentem jest także zebranie materiałów do projektu. :) Pójdę do siedziby w Lublinie i poproszę o rozmowę z Naczelnikiem.
-
Dziękuję za super odpowiedź. Jestem w 4 klasie technikum kolejowego i dobrym argumentem jest także zebranie materiałów do projektu. :) Pójdę do siedziby w Lublinie i poproszę o rozmowę z Naczelnikiem.
Napisz czy ci się udało, bo jak byłem dwa tygodnie temu na Tatarach, to te maszyny stały za ogrodzeniem w pewnej odległości od szopy/wagonowni i wyglądały na zaspawane, ale jechałem samochodem i mogłem nie widzieć wszystkiego.
-
Jak będę już po rozmowie z naczelnikiem dam oczywiście znać. Tak swoją drogą, jesteś z Lublina?
-
Jak będę już po rozmowie z naczelnikiem dam oczywiście znać. Tak swoją drogą, jesteś z Lublina?
Nie jestem niestety, bo miasto ładne, ale intensywnie współpracujemy zazwyczaj za pomocą telefonii bezprzewodowej z sekcją utrzymania taboru i eksploatacji też :).
-
Ok rozumiem, ja tak naprawdę jestem przyjezdny od 4 lat ale po skończeniu technikum już tu zostanę.
-
Z tego co się orientuje to lokomotywy SU45 stoją na Tatarach na terenie złomowiska, a SU46 przyjeżdżają czasami z Chełma (są jeszcze czynne).Teraz Zakład Wschodni w Lublinie jest zdominowany przez ST48, 6Dg oraz 311D.
-
@lukow_kolej: co do SU46 juz żadnej nie ma czynnej w Zakładzie Wschodnim. Ostatnia czyli 017 przeszła na stan CT Północy w zastępstwie za zepsutą 004.
-
Okej to w takim razie wiesz co obsługuje obecnie pociągi na odc. Dorohusk-Jagodin jak nie SU46 Cargo?
Zawsze jakaś była choćby na wynajem dla PKP IC.
-
Ostatnio jechałem Chełmianinem z Lublina do Chełma to na końcu zapięta była SM42.
-
@maciek Ale ja mówię o odc. Dorohusk/Chełm-Jagodzin(UA).
-
A tego nie wiem.
-
Jak będę już po rozmowie z naczelnikiem dam oczywiście znać.
I co, udało się?
-
Mi się ostatnio udało, ale maszyny są zaplombowane, otoczone zasiekami i wieloma kamerami. Nawet naczelnik musi wpisywać po co tam idzie...