- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Grand w 29 Czerwca 2005, 12:14:55

Tytuł: Rozjaśnianie się textur
Wiadomość wysłana przez: Grand w 29 Czerwca 2005, 12:14:55
Witam
Pisze trase i
mam problem otoz , gdy robie tryb freefly albo poprostu siedze w lokomotywie, mam przed oczami jakby rozjasnione textury, ale gdy zjade myszka w prawo to sa juz normalne ale tylko w jednym momencie, bo gdy rusze mysza z powrotem, mam znowu rozjasnione textury.

Textury sa wymiarowe 128x128 wiec nie wiem czemu takie cos sie dzieje. Niebo mam wstawione.

Moze troche zawile napisalem ale moze ktos z was mial cos takiego i potrafi mi pomoc.
Pozdrawiam
Tytuł: Rozjaśnianie się textur
Wiadomość wysłana przez: slimson w 29 Czerwca 2005, 12:20:18
Za duze trojkaty. Trzeba zrobic powierzchnie (pewnie teren) z wiekszej ilosci mniejszych trojkatow.
Tytuł: Rozjaśnianie się textur
Wiadomość wysłana przez: Grand w 29 Czerwca 2005, 12:26:23
Mam to :) Dzieki, wiecej polygonow trzeba jednak :)
Tytuł: Rozjaśnianie się textur
Wiadomość wysłana przez: guest1206 w 29 Czerwca 2005, 20:33:33
W 3ds, we właściwościach obiektu (np. terenu), w opcji "UVW map" zwiększenie parametrów U i V też powinno dać dobry efekt.
Tytuł: Rozjaśnianie się textur
Wiadomość wysłana przez: tommik w 29 Czerwca 2005, 21:19:22
Cytat: "Paweł-1987"
W 3ds, we właściwościach obiektu (np. terenu), w opcji "UVW map" zwiększenie parametrów U i V też powinno dać dobry efekt.

Wydaje mi się, że to nie pomoże, jedynie zwiększy zagęszczenie tekstury.
Tytuł: Rozjaśnianie się textur
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 29 Czerwca 2005, 21:22:39
@tommik ma rację. Trzeba tworząc spline częściej klikać tworząc węzły siatki.