- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Krzysiek w 28 Czerwca 2005, 17:35:32
-
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć czemu na PKP nacisk na oś sięga 23 t (nie jestem dokładnie pewien ale chyba tak), a w USA 30 t i więcej. Od czego to jest uzależnione? Od jakości użytych przy budowie materiałów?
-
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć czemu na PKP nacisk na oś sięga 23 t (nie jestem dokładnie pewien ale chyba tak), a w USA 30 t i więcej. Od czego to jest uzależnione? Od jakości użytych przy budowie materiałów?
A widziales infrasrukture w USA, torowisko, pokdlady, no i wypadki jakie potem powstaja w USA ?:>
www.csx-sucks.com polecam ;-)
-
http://csx-sucks.com/pictures/?broken_rail.jpg
Nie ma to jak dobra jakość szyn :>
-
Nie ma to jak dobra jakość szyn :>
A jak :D
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=91077 (Ten tor po prawej)
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=13775
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=67038
A teraz hit ....
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=44338
-
A teraz hit ....
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=44338
to ja już wiem, skąd Smilson breał pomysły na odcinek Wiliś-Jarkawki... :)))
_____________________
OczeQ vel Puchacz
-
Zaprzeczam.
Nigdy wczesniej nie widzialem tych zdjec. A pomysl zrodzil sie bo mi bylo za prosto. Ale to co widze na tych zdjeciach jest ewidentnie za krzywo. Ja sie w ogole dziwie ze tam cos jezdzi.
-
http://csx-sucks.com/pictures/?broken_rail.jpg
Nie ma to jak dobra jakość szyn :>
To jest standardowy kawałek, który pasuje w kilka miejsc na tej trasie i mechanik wozi go ze sobą :D
-
Nie wiedziałem, że oni mają tam tak dziurawą infrastrukturę. Ja bym się bał jechać ich pociągiem.
-
Nie wiedziałem, że oni mają tam tak dziurawą infrastrukturę. Ja bym się bał jechać ich pociągiem.
Im sie nie oplaca remontowac, to czekaja az cos sie wykolei, i dopiero naprawiaja....
-
Strasznie to wyglada...
-
Niedlugo tak beda wygladaly tory na trasie Bialystok-Czeremcha, a moze juz tak wygladaja.
-
Niedlugo tak beda wygladaly tory na trasie Bialystok-Czeremcha, a moze juz tak wygladaja.
E tam, jeszcze tak źle nie jest, nawet jest 60km/h na odcinku ok. 1 km (z ograniczeniem do 20km/h na przejeździe) ;). SUki się taczają, czyli nie ma tragedii (inna sprawa, że gagary wjeżdżać tam nie mogą - dlatego brutto jeździ 1SM42 lub 2SM42).
-
Swoją drogą oglądałem kiedyś na Discavery program o wypadkach kolejowych w USA i jeden był z serii pociąg rozpędził się i nie mógł zahamować. To mi się w głowie nie mogło pomieścić. Ale jak zobaczyłem ten most http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=50742 to dochodzę do wniosku że PKP jednak dba o podróżnych.
-
E tam... To jeszcze nic... Pociag pod ktorym sie zapalil most byl fajny, tylko nie pamietam adresu fotek...
-
W stanach maja wiekszosc wypadkow przez rozerwania przewodu glownego. U nas przy peknieciu powietrze ucieka i pociag hamuje, a u nich zaciaga hamulec i cale powietrze ucieka przez miejsce rozerwania a pociag jedzie dalej. Na PKP jest wiele "bezpieczniejszych" rozwiazan niz w USA.
-
Z takimi hamulcami to Amerykanie mogą dostać nagrodę w kategorii -"Najdebilniejsze rozwiązania techniczne w dziejach kolejnictwa"