- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: matt3991 w 08 Lipca 2018, 15:06:19

Tytuł: Błąd przy ładowaniu skryptu 3ds MAX
Wiadomość wysłana przez: matt3991 w 08 Lipca 2018, 15:06:19
Witam.
Zainstalowałem sobie dzisiaj na drugim komputerze 3ds Max'a i chciałem troszkę pomodelować, jednak przy próbie uruchomienia skryptów Maszyny (main) wyrzuca mi błąd i ładowanie zostaje przerwane.
Ktoś może wie o co chodzi?
(https://eu07.pl/userfiles/25836/12.jpg)
Tytuł: Odp: Błąd przy ładowaniu skryptu 3ds MAX
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Lipca 2018, 15:10:59
Najlepiej okrój je tylko do eksportu t3d. Edycyjne mapy na maksie14 raczej i tak nie będą działać.
Daj pełen komunikat błędu z konsoli maxscripta.
Tytuł: Odp: Błąd przy ładowaniu skryptu 3ds MAX
Wiadomość wysłana przez: matt3991 w 08 Lipca 2018, 15:16:26
Komunikat błędu:

-- Error occurred during fileIn in #C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2014\scripts\EU07\CreateRoad.ms; line number: 188
-- Error occurred during fileIn in #C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2014\scripts\EU07\CreateRoad.ms; line number: 188
-- Error occurred in anonymous codeblock; filename: C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2014\scripts\EU07\CreateRoad.ms; position: 4074; line: 188
>> MAXScript FileIn Exception:
-- Syntax error: at name, expected "(" or "["
--  In line: radioButtons rbType "Typ" labels:#(#prosta, #£uk, <<


Mam chyba gdzieś jeszcze 2010, to lepsze rozwiązanie niż 14?
Tytuł: Odp: Błąd przy ładowaniu skryptu 3ds MAX
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Lipca 2018, 15:25:23
Ja lecę na 17. Eksport t3d działa, choć muszę maina odpalać zawsze 3x nim zaskoczy. Obecnie najlepszą opcją jest blender, o ile nie jesteś obcykany w 3dsie.
Dołączam swój CreateRoad. Może coś ten symbol funta mu się posypał? Ja mam tam zwykłe "Ł".
Tytuł: Odp: Błąd przy ładowaniu skryptu 3ds MAX
Wiadomość wysłana przez: matt3991 w 08 Lipca 2018, 16:03:19
Coś jednak z moimi skryptami było nie tak, podmieniłem Twój plik i ruszyło - wielkie dzięki ;)