- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Tomnord15 w 05 Maja 2018, 22:47:53

Tytuł: Jak wygenerować pliki e3d
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 05 Maja 2018, 22:47:53
Jak wygenerować pliki e3d z t3d w katalogu components lokomotyey ET41_v2?O ile w katalogu 203e generują się z t3d o tyle w components już nie.
Tytuł: Odp: Jak wygenerować pliki e3d
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 05 Maja 2018, 22:50:47
I tak ma być. Podczas generowania e3d wszytko spawa się do kupy. Mamy plik 1.t3d a w niem wpisy do 1a.t3d i 1b.t3d. W czasie generowania e3d powstaje 1.e3d. Zawiera w sobie 1.t3d, 1a.t3d i 1b.t3d.
Tytuł: Odp: Jak wygenerować pliki e3d
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 05 Maja 2018, 23:17:15
 Ale w katalogu components te pliki e3d w paczce są, czyli jakoś muszą być generowane.
Tytuł: Odp: Jak wygenerować pliki e3d
Wiadomość wysłana przez: Stele w 05 Maja 2018, 23:22:43
Exe generuje tylko na podstawie tego co ma wstawione na scenerię. Skrypt generujący paczkę nie jest tak wybiórczy i miele wszystko co ma na serwerze. Components w e3d są bezużyteczne i w sumie to można sobie wywalić cały folder bez uszczerbku w działaniu. Jako model statyczny tego też się nie użyje, bo node model nie wyjdzie do dynamic.
A co kombinujesz, że chcesz je generować? Możesz stworzyć pojazd, używający danego komponentu jako pudła/wnętrza/kabiny, to wygeneruje się e3d z niego.
Tytuł: Odp: Jak wygenerować pliki e3d
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 05 Maja 2018, 23:28:20
Chciałem jedynie wygenerować e3d z katalogu et41_v2/ components ponieważ usunąłem e3d wozki, wozkib, oraz dsa150_a i dsa150_b.
Tytuł: Odp: Jak wygenerować pliki e3d
Wiadomość wysłana przez: szogun w 05 Maja 2018, 23:59:29
Jakby to ująć, repo repem, a paczka paczką. Dla Ciebie katalog components nie istnieje ;) To jest dla nas jak ktoś składa sobie kolejną wersję modelu, dla endusera ten kataolg nic nie znaczy, chyba że wprowadza własne modyfikacje.