- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: hunter w 07 Czerwca 2005, 08:04:26
-
Witam.
Przy tworzeniu modelu napotkałem problem. Oznaczyłem drzwi nazwami: "Door01, Door02, (...)". Kiedy je otwieram, one zamiast przesuwać się na boki, wciągają się do środka :( Czy da się to jakoś naprawić?
Odnośnie świateł: jak one nazywają się w modelu jako:
- zapalony lewy,
- zapalony prawy,
- zapalony górny,
- czerwony lewy,
- czerwony prawy.
I jeszcze jedno: w "przedsionku" zrobiłem sobie światełko z brzęczykiem. Jak zrobić, żeby po wciśnięciu sygnału odjazdu on się zaświecił? Niestety, w FAQ nigdzie tego nie ma.
Pozdrawiam!
-
Jeżeli chodzi o drzwi, to spróbuj pokombinować z pivotami - raczej pomoże.
-
Witam.
Przy tworzeniu modelu napotkałem problem. Oznaczyłem drzwi nazwami: "Door01, Door02, (...)". Kiedy je otwieram, one zamiast przesuwać się na boki, wciągają się do środka :( Czy da się to jakoś naprawić?
To kwestia pivotow w 3dsmaxie. One decyduja w jakich plaszczyznach porusza sie model przy animacji.
Odnośnie świateł: jak one nazywają się w modelu jako:
Tutaj nie wiem czy cos sie nie zmienilo w najnowszych zrodlach, sprawdze pozniej.
I jeszcze jedno: w "przedsionku" zrobiłem sobie światełko z brzęczykiem. Jak zrobić, żeby po wciśnięciu sygnału odjazdu on się zaświecił? Niestety, w FAQ nigdzie tego nie ma.
Nie da sie.
-
I jeszcze jedno: w "przedsionku" zrobiłem sobie światełko z brzęczykiem. Jak zrobić, żeby po wciśnięciu sygnału odjazdu on się zaświecił? Niestety, w FAQ nigdzie tego nie ma.
Nie da sie.
jak sie chce to się da. do lampki sygnalizującej brzęczyk w kabinie dodajesz, np. "attach", lampki w przedsionkach. zgaszone do zgaszonego, zapalone do zapalonego i będzie dobrze