- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: bohunIC w 31 Maja 2005, 22:53:36

Tytuł: jak zrobic texture z kanałem alpha?
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 31 Maja 2005, 22:53:36
witam wszystkich kolejarzy

mam pytanie odnosnie kanaly alpha!

jak obrobic teksture np zdjecie w formacie jpg albo bmp aby elementy przezroczyste byly przezroczyste w symulatorze np duze slupy energetyczcne? tak jak np polbramka wiecie o co mi chodzi :)

chcialbym w mojej trasie wrzucic pare modeli ale mam problem bo niewiem jak z ta przezroczystoscia

pomozecie? pomozemy! :)

pozdrowce paaaaaaaaaaaaaa
Tytuł: jak zrobic texture z kanałem alpha?
Wiadomość wysłana przez: Piotrek w 01 Czerwca 2005, 07:22:08
Jeśli chcesz mieć alphę, musisz teksturę zapisać w formacie TGA. Kanał przezroczystości tworzysz za pomocą programu Tgatool - do pobrania tu: http://www.mnwright.btinternet.co.uk/download/tgatl2.exe
Tytuł: jak zrobic texture z kanałem alpha?
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 01 Czerwca 2005, 10:41:22
nawet niemasz pojecia jak sie ciesze na mysl ze sobie zaczne robic swoje textury  :)

dzieki wielkie za programik i pozdrawiam

oby wiecej tak zyczliwych ludzi

see yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa