- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: EU40 w 10 Września 2017, 15:51:48
-
Dlaczego w kabinie brakuje tekstury nastawnika jazdy?
Wydzieliłem i przeniosłem . Matek123
-
Pobierałeś ten dodatek? http://eu07.pl/forum/index.php/topic,29517.0.html
-
Oczywiście. Wgrałem go zresztą raz jeszcze i nastawnika nie ma.
Jak już zaznaczyłem, cała ostatnia seria nie nadpisuje się pod starter. Tą 409 udało mi się pobudzić w wersji .tga i to po kombinacjach w taborze posiadanym.
-
Podejrzewam że możesz mieć jednak jakieś stare t3d z nastawnikiem starym nie na include. Innej opcji nie ma by nie działało.
-
Pobrałem z oficjalnej strony. Nie poszło, pobrałem .tga. Też nie poszło.
A podpowiecie mi czemu starter nie widzi nowych pojazdów?
-
Ja dodatku nowych nastawników jazdy nie pobierałem i na czystej M17.07 kabina 07-409 wygląda normalnie.
-
W sumie to ten dodatek jest nie potrzebny, jak są pliki e3d. Przy konwersji do E3d wszystkie zaikcludowane pliki łączą się w jeden.
-
A u mnie nie działa. Jeszcze raz zaznaczam, że mam problemy z inicjalizacją pojazdu w Starterze. Jaka jest przyczyna?
-
Ja zaś zgłaszam problemy z działaniem na exe innych niż @tmj. O dupe rozbić nastawniki na include bo oprócz zmniejszenia ilości obiektów w t3d/e3d to jeszcze stare exe nie ogarnia o co c'mon.
-
Include w t3d został dodany lata temu. Kpisz sobie z taką kompatybilnością?
-
Pozwolę sobie na to (najwyżej dostanę bana perma (odpocznę se od MaSzyny)) i chciałbym zapytać tylko te osoby które zgłaszają wąty co do EU07-409,EU07-544 czy SU46-037 które sam testowałem i testowałem ich instalatory (chyba, że autor przed wydaniem coś zaniedbał): gdzie byli Szanowni Państwo KIEDY BYŁ CZAS na ich testowanie i wnoszenie ewentualnych uwag przed oficjalnym wydaniem w świat? Chyba od czegoś czas umownych 7 dni albo więcej testów jest, zwłaszcza, że @MRsixowa EU07-409 kisła ponad pół roku w testach.
-
Po pierwsze Netoperku, 409 testowałem. Nastawnik wówczas był.
Po drugie, skoro dowaliliście wymagania ponad wysiłki mojego kompa, to nie dziw się że terminowo nie jestem w stanie wszystkiego przetestować.
Po trzecie, zgłaszałem już od co najmniej 2 miechów problem z ,,wykrywaniem" przez starter nowych pojazdów. Ja ten problem mam.
Po czwarte: poprosiłem o pomoc, a nie o informacje czy u innych działa.
Więc z łaski swojej pomóżcie. :)
-
EU40, ST44-003, wypakujcie sobie paczkę z załącznika do dynamic/pkp/303e_v1. Tam są poprawione pliki fiz, mmd, t3d dla EU07-409 pod względem formatowania. Nie mam pojęcia czy to może być przyczyna Waszych problemów, ale sprawdzić nie zaszkodzi. Przypominam o konieczności wyrzucenia plików e3d (303e_4]kabina_a, 303e_4]kabina_b oraz ewentualnie 303e-409_int), jeśli takie są.
EU40: odnośnie problemów z wykrywaniem pojazdów przez starter sprawdź czy istnieją odpowiednie wpisy w plikach textures.txt. Spróbuj tez usunąć pliki: dynamic/tabor.txt oraz dynamic/textures.ini.
-
Dzięki Maciek.
Niestety nie pomogło, ale wierzę, że masz dobre chęci.
No cóż? Będziem działać dalej.
Mam jeszcze prośbę. Czy mógłby ktoś z Was wrzucić mi na pw gotowy plik textures?
-
Zaraz chwila skąd taka mieszanka tekstur tga i dds? Kolejna sprawa nie widzę by był wczytywany katalog parts. A z tego co widzę to stamtąd jest wczytywany nastawnik jazdy.
include dynamic\parts\nastawnik_jazdy_eu07\kabina_A.t3d end
-
Chłopaki...qrwa mać. A niech tam z tym banem!
Jestem gupi osioł.
Przyczyną nieprawidłowości był nie zainstalowany program 7-zip..
Miłej nocki. Dobranoc..
Aktualizacja.
Niestety jest błąd. Brak możliwości przełączenia nastaw hamulca GPR.
-
Niestety jest błąd. Brak możliwości przełączenia nastaw hamulca GPR.
Na repo jest w porządku. Na zwykłej paczce DDS/E3D (z patchem) i EU07-409 zainstalowaną przez skrypt, rzeczywiście występuje ten błąd.
EDIT: Błąd znaleziony. W pliku 303e-409.mmd jest wpis:
rakeprofile_sw: przelacznik-hamulec-typ rot 0.25 -0.25 0.2
Powinno być:
Brakeprofile_sw: przelacznik-hamulec-typ rot 0.25 -0.25 0.2
Na repo zostało to poprawione przy zmianie dźwięków, dlatego tam działa.
Tylko nie rozumiem, dlaczego po poprawieniu wpisu, przełącznik lata po całej kabinie A. W kabinie B jest dobrze. Kwestia złego skalowania w E3D?
-
Jak e3d było generowane z błędnym wpisem w mmd bez anim: true to wymnożyło mu transforma w ramach optymalizacji.
-
Zauważyłem, że w kabinie B leży element od bodajże mechanizmu wycieraczki. Tak ma być?
-
Tak ma być.