- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: HTD w 12 Grudnia 2016, 18:58:06
-
Tworzę właśnie parser scenerii i od razu optymalizuję go pod kątem wydajności, w związku z tym mam ważne pytanie: czy słowa kluczowe scenerii MUSZĄ mieć ściśle określoną wielkość liter?
Dla przykładowego obiektu "model":
node –1 0 none model 10 20 4 90 SS5zpcpbY.t3d A Lights 0 0 1 0 0 0 endmodel
Czy słowo "node" musi mieć zawsze wszystkie litery małe? Czy "Lights" musi mieć zawsze taką formę, nie muszę sprawdzać, czy przypadkiem nie jest tam "lights"?
Nie jestem pewien niektórych opcjonalnych parametrów obiektu "track":
- Overhead
- Angle1
- Angle2
- Fouling1
- Fouling2
Czy są podawane tak samo jak przykładowo "event1", tzn:
overhead 1.0
Czy te nazwy powinny składać się z samych małych liter, tzn sprawdzam tylko czy jest "event1" a nie "Event1"?
-
Taki wpis działa bez problemu:
Include koziol.inc 0 0 0 0 NONe EnD
Więc pewnie symek przepuszcza takiego stringa przez jakąś funkcję typu lowercase().
-
Hm, ale to by znaczyło, że wielkość liter w nazwach też nie ma znaczenia, i przykładowo nazwa semafora "psiary_zagroda_a" jest tożsama z "Psiary_Zagroda_A", jest tak?
Tzn, czy mogę wszystkie tokeny przepuścić przez ToLower(), czy tylko wybrane?
-
W nazwach typów eventów rozmiar ma znaczenie zdaje się. Najprościej będzie jak zobaczysz sobie w parserze, bo nikt ci na 100% tego nie powie.
-
OK, sprawdzę sobie, na razie zostawiłem opcję w konfiguracji.
-
Kiedys wielkosc liter miala znaczenie tylko dla komend wysylanych do AI. Jak jest teraz nie wiem. Zdaje sie, ze obecnie dla odwolan submodeli w t3d, wielkosc ma znaczenie.