- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: tommik w 05 Kwietnia 2005, 23:19:30

Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: tommik w 05 Kwietnia 2005, 23:19:30
Mam problem: używam gmax, mam zrobiony teren, a po wciśnięciu Delanuay Mesh nie otrzymuję siatki trójkątów, którą muszę oteksturować.
Pojawia się Make i Import. Po wybraniu Make nic się nie dzieje, a po wyborze Import wyskakuje błąd.
Help.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 05 Kwietnia 2005, 23:40:31
NIe wiem jak w gmaxowskich skryptach, ale w skryptach do 3dmaxa brakuje pliku dll. Na szczecie plik ten znajduje sie w MaSzynie. Jest to cc3250mt.dll przy czym po skopiowaniu go do katalogu ze skryptami musisz zmienic nazwe na cc3250.dll jeżeli dobrze pamiętam.
Nie wiem czy to pomoże, ale może :]
Zakładam też, że zaznaczasz cały teren z torami itp :] i dopiero dajesz delanuay.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: tommik w 05 Kwietnia 2005, 23:59:23
Cytat: "Quark-t"
NIe wiem jak w gmaxowskich skryptach, ale w skryptach do 3dmaxa brakuje pliku dll. Na szczecie plik ten znajduje sie w MaSzynie. Jest to cc3250mt.dll przy czym po skopiowaniu go do katalogu ze skryptami musisz zmienic nazwe na cc3250.dll jeżeli dobrze pamiętam.
Nie wiem czy to pomoże, ale może :]
Zakładam też, że zaznaczasz cały teren z torami itp :] i dopiero dajesz delanuay.


Nie pomogło (już wcześniej próbowałem).
Oczywiście wszystko zaznaczam.
Doszukałem się także, że gmaxie trzeba zrobić to inaczej niż w 3dmax, ale nie znalazłem jak.
Dzięki za odpowiedź.
Help.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: Speed w 06 Kwietnia 2005, 00:02:38
Zaznaczac nalezy TYLKO linie nalezące do siatki a nie calosc, mozliwe ze dlatego własnie nie działa Delanuay Mesh.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: tommik w 06 Kwietnia 2005, 00:11:32
Cytat: "Speed"
Zaznaczac nalezy TYLKO linie nalezące do siatki a nie calosc, mozliwe ze dlatego własnie nie działa Delanuay Mesh.

Dzięki, ale też już tego próbowałem, ale i tak mi nie działa.
Co robić?
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 06 Kwietnia 2005, 07:50:03
W gmaxie jest inaczej. W folderze ze skryptami musisz utworzyć plik tekstowy i nazwać go tmp a jego rozszerzenie zmienić na poly. Potem zaznaczasz to co chcesz i naciskasz Make. Otwierasz MaxScript Listenera(F11). Tekst, który się tam utworzył kopiujesz do pliku tmp i zapisujesz ten plik. Następnie uruchamiasz triangulate.exe. Potem wracasz do gmaxa i dajesz Import. I mamy gotowy teren.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: tommik w 06 Kwietnia 2005, 16:59:05
Dzięki za radę.
Wszystko mam, jak mówiłeś, ale nie chce mi się otworzyć triangulate.exe.
Klikam na plik, ale na ułamek sekundy pojawia się okno, a potem znika, a przy imporcie pojawia się couldn't open file for reading.
Help.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 06 Kwietnia 2005, 20:19:19
Niewiem co się dzieje. Spróbuj jeszcze raz ściągnąć te skrypty, skopiuj *dll-e, i zrób to co powiedziałem w poprzednim poście.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: tommik w 06 Kwietnia 2005, 22:55:57
Nic z tego.
A może ktoś zapodałby link do swego folderu ze skryptami (gmax; najlepiej z dllami i tmp.poly)?
Byłbym bardzo dłużny.
Pozdrawiam
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 07 Kwietnia 2005, 06:15:28
Skrypty. http://www.michalpkp.republika.pl/eu07.exe W pliku tmp jest mój teren więc jak będziesz kopiować to się nie przejmuj że tam coś jest.
Tytuł: Delanuay Mesh
Wiadomość wysłana przez: tommik w 07 Kwietnia 2005, 07:30:13
Wielkie dzięki.
Teraz już wszystko działa, ciekawym, gdzie był mój błąd.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam
P.S.
Jestem Twoim dłużnikiem ;-}