- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: fuji8 w 02 Czerwca 2016, 12:40:06

Tytuł: Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 02 Czerwca 2016, 12:40:06
Witam. Czy znacie jakiś dobry sposób na odbicie lustrzane w poziomie, już po odbiciu tekstury? problem polega na tym, że bok tekstury został odbity w poziomie, ale napisy są w tzw. odbiciu lustrzanym i potrzebuję całą teksturę odbić w taki sposób, żeby napisy były ponownie odbite, bez ingerencji w mazanie po tym boku.
Tytuł: Odp: Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 02 Czerwca 2016, 13:18:40
Ale co za problem oderwać napisy i odbić całą resztę? Nie wiem czym w rzecz. Jak nie jest to chwilowe przyćmienie, to pokażesz wieczorem na skajpie o co chodzi.
Tytuł: Odp: Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 03 Czerwca 2016, 13:01:16
Wyjaśnione, można zamknąć.

Ok.
Benek