- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Tobiasz w 26 Lutego 2016, 17:22:10

Tytuł: EN57 Spot
Wiadomość wysłana przez: Tobiasz w 26 Lutego 2016, 17:22:10
Mam do was pytanie jaki plik odpowiada za ślizgacze w EN57 Spot ?
Tytuł: Odp: EN57 Spot
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 26 Lutego 2016, 21:53:37
Nie ma takiego pliku.
Tytuł: Odp: EN57 Spot
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 26 Lutego 2016, 22:29:08
Nie powiedziałbym. Jutro jak zjadę do domu to z ciekawości zerknę.
Tytuł: Odp: EN57 Spot
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 26 Lutego 2016, 23:06:17
Nie masz co zaglądać, pliku ślizgacza pantografu na pewno nie ma. Wszystkie patyki są elementami pudła. W przypadku EZTa jest to plik modelu członu S, gdzie są wpisy części modelu pantografów w tym wpis ślizgu. Przykład:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: RamieGorne1_Pant02
Type: Mesh
Name: Slizg_Pant02
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin
MaxDistance: 650
MinDistance: 0
Jest to wycinek wpisu z pliku t3d w katalogu EN57-2000. Z pytania nie wynika na co taki plik byłby potrzebny. Stąd odpowiedź, że dedykowanego pliku nie ma. Dodatkowo należy uwzględnić fakt, że modyfikować można tylko plik t3d członu S, a tego nie ma w paczce całościowej, tu mamy pliki binarne E3d.
Tytuł: Odp: EN57 Spot
Wiadomość wysłana przez: Tobiasz w 27 Lutego 2016, 11:27:16
Chciałem po prostu zamienić ślizgacz na taki jaki jest w EN57 kiblu.
Tytuł: Odp: EN57 Spot
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 27 Lutego 2016, 11:35:43
Krzysiek od tego jest paczka dla twórców w formacie tga i plikami t3d.
Tytuł: Odp: EN57 Spot
Wiadomość wysłana przez: up5358 w 27 Lutego 2016, 14:16:54
Ze slizgaczami (i odbierakami w ogole) jest lipa na calego w kazdej, obecnie istniejacej wersji EZT w symulatorze. Na nowych ukladach obydwa odbieraki razem z podstawami, izolatorami i slizgaczami beda dostepne z poziomu tekstury (screen ponizej). Prosze screena nie oceniac, bo nawet na nim brakuje kilku elementow odbieraka, w tym trzech typow slizgaczy. Dolozenie odbierakow na uklad tekstury bylo jednym z moich priorytetow przy tworzeniu tekstur EZT dla @Sawiego/@Pedrosiastego. Czlon silnikowy dla 57-19XX (jego uklad tekstur) bedzie uniwersalny i znacznie ulatwi tworzenie kolejnych podtypow jednostek dla tej dosc licznej rodziny 5b/6b. Jakby ktos chcial czlon silnikowy do "spotow" to na nowy uklad dla 57-19XXs wystarczy nalozyc zdjecia z en57-20XXs i mamy gotowe (pomijam kwestie wnetrza, low poly interior). Analogicznie w przypadku zwyklych EN57/71. W przypadku ED72/73, czy czlonow rozrzadczych nie bedzie juz tak prosto.