- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Ryszard-san w 06 Lutego 2016, 13:01:57
-
W załączeniu nowa wersja Dragona podczas przejazdu (wyjeżdża z Toszka w kierunku Strzelec Opolskich) na tor testowy. Wersja z dodatkowym agregatem spalinowym (Coś jak Gama)
-
Widzę Newag nie śpi. Mocno się różni od wersji pierwotnej? Pytam głównie o wymiary.
-
…Wersja z agregatem spalinowym (Coś jak Gamma)
Nie "Gamma", a "Gama". Druga sprawa to to, że Dragon z dieslem ma ciągnąć skład o masie nawet 4000t i to w jeździe liniowej. Nie chcę na razie ujawniać założonych parametrów trakcyjnych bo to obecnie tajemnica ale poprzeczka jest wysoko ustawiona. Wierzę jednak, że założenia pokryją się z rzeczywistością :) Pojazd budowany w konsultacji ze specjalistami z zakresu kolejnictwa i maszynistami. Badziewie typu Gama chowa się :)
Aha "robi się" też dragon wielosystemowy na różne napięcia sieci trakcyjnej. NEWAG ciężko pracuje na kolejne sukcesy DRAGONów :>
-
Bardzo dobrze! Zawsze twierdziłem, aby ZNLE/NEWAG Gliwice/Zamiejscowy Wydział Produkcji Lokomotyw Elektrycznych Gliwice zajmowały się swoimi pierwotnymi tematami, czyli lokomotywami elektrycznymi, a w tym ich produkcją, a nie babraniem się w modernizacje EN57AKS/AKD/AKM, które wychodzą im bokiem...
Maszyny E6ACTd mają być leasingowane do FPL i to jest w końcu mądre podejście "Gliwic"! Produkcja i leasing lokomotyw jest chyba w tej chwili jedynym wyjściem "Gliwic" na prostą, gdyż nowosądecki NEWAG sam w sobie zajmując się Impulsami, ezt, szt i innymi projektami raczej nie zbuduje lokomotywy elektrycznej... Wiadomo, że sprawa nie jest prosta, bo potrzebny jest inwestor, ale zaczyna coś się dziać!
-
ZNLE/NEWAG Gliwice/Zamiejscowy Wydział Produkcji Lokomotyw Elektrycznych Gliwice
NEWAG Centrum Kompetencji Pojazdów Szynowych Gliwice - to jest prawidłowa nazwa
-
Od siebie dodam że jak czytam informacje w internecie jakie wypisuje się o nowym Dragonie, to najwięcej "wiedzą" osoby, które nie mają styczności z tym zakładem i produkcją. ;)