- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Mariusz W. w 22 Marca 2005, 15:19:39
-
Witam! Mam w MaSzynie drezynę WM-15A (skąś pobrałem, tylko nie pamiętam skąd), tylko że brakuje paru plików... Niektóre sam skopiowałem, ale innych nie ma:
wm15_ostoja.bmp
eu_white.bmp
I to tyle! Skąd ma mam je wziąć? Prześle mi je autor WM15-A?
-
moja propozycja brzmi zapreentuj model daj linka abyśmy zobacxzyli co i jak.
-
moja propozycja brzmi zapreentuj model daj linka abyśmy zobacxzyli co i jak.
Nie moge znaleść, ale gdzieś jak grzebałem na forum znalazłem linka, znowu trochę poszperałem i mam WM-15A! Walnął bym nawet skrina, ale serwera nie mam...
-
A z jakiej storny go masz??????
-
Też mam model WM15A. Z tego co pamiętam znalazłem go gdzieś na ftp Maszyny. Wymienionych plików (wm15_ostoja.bmp, eu_white.bmp) też mi brakuje.
(http://www.michalpkp.republika.pl/images/wm.jpg)
-
Czy mógłby mi ktos przesłac te pliki na adresszymciu21@op.pl
Bardzo kogos roszę będe wdzięcz
-
Dam go do ściągnięcia.
http://www.michalpkp.republika.pl/wm15a.exe
Zaznaczam że model nie jest mojego autorstwa.
-
A jak powinien wyglądac wipis dla tego pojazdu
-
A jak powinien wyglądac wipis dla tego pojazdu
node -1 0 WM15 dynamic PKP/WM15 none wm15 0.0 headdriver 3 0 endynamic
-
U mnie też on wogóle nie ma podwozia i koła są białe :/ Za to jakoś tak pomajstrowałem i mam żółtą ostoję :-P Zazwyczaj w plikach .mmd i .chk jest napisane kto zrobił dany model, ale tutaj tego brakuje..
-
U mnie też on wogóle nie ma podwozia i koła są białe :/
Koła są białe, bo trzeba skopiować do folderu dynamic/PKP/WM15 plik kopeln.bmp i buffer.bmp, czy jakoś tak (patrz plik log.txt).
-
U mnie też on wogóle nie ma podwozia i koła są białe :/ Za to jakoś tak pomajstrowałem i mam żółtą ostoję.
Mógłbyś powiedzieć jak to zrobiłeś? :)
U mnie też on wogóle nie ma podwozia i koła są białe :/
Koła są białe, bo trzeba skopiować do folderu dynamic/PKP/WM15 plik kopeln.bmp i buffer.bmp, czy jakoś tak (patrz plik log.txt).
Skopiowałem sobie kopeln.bmp do folderu wm15 i koła zrobiły się normalnie, tylko jeszcze ostoja szara została.
-
ST44: to proste, pomogę Ci :) Kopiujesz jakiś plik .bmp który jest w tym folderze z drezynką, który być chętnie zaadaptował jako ostoję (ja wybrałem taką całą żółtą bitmapkę). Skopiowałem ją, zmieniłem nazwę na nazwe wm15_ostoja.bmp ... i już :D
-
ST44: to proste, pomogę Ci :) Kopiujesz jakiś plik .bmp który jest w tym folderze z drezynką, który być chętnie zaadaptował jako ostoję (ja wybrałem taką całą żółtą bitmapkę). Skopiowałem ją, zmieniłem nazwę na nazwe wm15_ostoja.bmp ... i już :D
Dzięki!! Teraz drezynka wygląda lepiej. Gdyby miała jeszcze dopracowane podwozie wyglądała by świetnie.