- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: Stele w 25 Września 2015, 18:46:04
-
Orientacja układu współrzędnych kabin (cabNdefinition driverNpos) względem układu współrzędnych t3d pojazdu (czoło +Y).
-X -Z Y dla kamery odpowiada X Y Z w t3d. Zasięg ruchu na wysokość jest ograniczony do <y1+0,5m;y1+1,8m> na sztywno w exe.
Pierwszy narożnik we wpisie cabNdefinition zawsze musi mieć mniejsze wartości na wszystkich osiach od drugiego.
Przenoszę do działu Symulator.
Benek
-
Hej,
czy ktoś z Was zna sposób jak uzyskać taki efekt jak w tym video? (na łukach poziomy ruch kamery zablokowany, cały czas patrzymy na wprost).
Jeśli jest to zaszyte w exe, czy nie można by obsługi tego parametru przenieść do ini?
-
Najpierw zacząłbym od podmiany parametrów w pliku mmd lokomotywy:
//bujanie kamery:
// springk, dampf, x, y, z, max, roll, pitch
mechspring: 100 0.02 0.2 0.2 0.03 0.15 0.02 0.01
// wyzerowac 3,4,5 parametr aby nie trzeslo
// wyzerowac ostatnie dwa parametry aby kamera sie nie kiwala
-
Dzięki za odpowiedź, zlikwidowałem efekt rzucania lewo/prawo przy wchodzeniu/wychodzeniu z łuku (na tym najbardziej mi zależało). Niestety przy okazji znikają też wibracje, nie udało mi się wyizolować wartości odpowiadającej za to kiwanie lewo/prawo. Popróbuję jeszcze jutro.