- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: kilczuk w 19 Lutego 2005, 14:19:39
-
Skoro jest sokista łażący po peronie, to być może ktoś byłby w stanie stworzyć animacje rewidenta podającego sygnały podczas uproszczonej próby hamulca oraz dyżurnego/dyżurnej ruchu peronowej podającej sygnał Rd1 "Nakaz jazdy"?
Trzeba będzie tylko zdobyć tekstury ;-)
-
ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur, ale na stworzeniu normalnych ruchomych obiektow, a to wiaze sie z tym, ze dodatkowe ruchome obiekty spowoduja spadek fps - to zas dla ludzi nie posiadajacych mocnego sprzetu oznaczac moze slide-show na niektorych sceneriach (Quark).
-
ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur
Oczywiście, że się nie kończy. Tylko mówię, że ciekawie by wyglądało robienie tekstur rewidenta i dyżurnego. Zwłaszcza zbieranie materiału fotograficznego.
No a dyżurnego lub rewidenta można zawsze zakomentować.
-
Takiego rewidenta albo dyzurnego ruchu mozna zrobic jako semafor, ktory bedzie wyswietlal odpowiednie sygnaly. :)
-
i przynajmniej fps bylby w normie...
-
Takiego rewidenta albo dyzurnego ruchu mozna zrobic jako semafor, ktory bedzie wyswietlal odpowiednie sygnaly. :)
Mozna, ale docelowo to chyba powinno byc AI.
Tylko, ze to dalekie plany, o wiele predzej da sie zrobic atrape.
(Przy okazji: IMO tak samo AI powinien byc zwrotniczy, kierpoc i inni)