- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: bibex05 w 13 Grudnia 2014, 19:02:11

Tytuł: 3Dsmax Projektowanie tras
Wiadomość wysłana przez: bibex05 w 13 Grudnia 2014, 19:02:11
Witam

Mam pytanie co do 3Dsmaxa. W jaki sposób jeśli chcę zrobić realną trasę, wczytać mapy topograficzne czy ortofotomapę aby przerysowywać torowiska. Moje drugie pytanie odnosi się do określania współprzędnych, można je wpisać z klawiatury czy tylko przez naciśnięcie myszki co obarczone jest sporym błędem.

Poczytac forum.
Bocznica.
Rozi
Tytuł: Odp: 3Dsmax Projektowanie tras
Wiadomość wysłana przez: dymus w 13 Grudnia 2014, 20:44:11
Najlepiej ściągać mapy topo czy orto przez rainsteda. Później złożyć to albo w jeden większy plik (odpowiednio je łącząc), albo pojedyncze kwadraty. Później robi się plane w 3ds'ie o odpowiedniej wielkości i nakłada teksturę podkładu który wcześniej się wykonało. Na tak położonych podkładach można już zacząć robić tory i inne rzeczy. Jeśli chodzi o 3ds'a to jak najbardziej można zmieniać współrzędne zmieniając je przez wpisywanie w klawiaturę.