- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: ic_kolobrzeg w 07 Sierpnia 2014, 21:54:16

Tytuł: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 07 Sierpnia 2014, 21:54:16
Wrzucam jako ciekawostkę zdjęcia lokomotywy SM42-3001 obsługującej dziś pierwszy raz pociąg TLK "Wydmy" na Hel.
Zdjęcia są autorstwa Krzysztofa Schimmelpfenniga.
Link do FB: https://www.facebook.com/Hammanpl?fref=photo
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 07 Sierpnia 2014, 22:56:45
To w końcu one mają mufy od grzania czy nie? Bo różnie źrodła mówią.
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 07 Sierpnia 2014, 23:10:18
Znajomy maszynista z Gdyni mówił mi dziś, że ten pierwszy egzemplarz nie ma, natomiast kolejne będą już w mufy wyposażone.
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: Piotr93 w 08 Sierpnia 2014, 10:49:55
Filmik:
eZAug
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: Interesant w 16 Sierpnia 2014, 09:27:38
Dziwna numeracja w SM42.
SU42-1001 zostanie/został wpisany na stan Zakładu Północnego, SM42-3102 zostanie/został wpisany na stan Zakładu Centralnego IC.
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: borys_q w 16 Sierpnia 2014, 09:52:40
Numery 31xx maja zwiększoną pojemność akumulatorów do jazdy z wyłączonym silnikiem, do przeciągania składów przez halę całopociągowa na Grochowie.
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 16 Sierpnia 2014, 17:20:40
Nie zwiększoną pojemność, a dodatkowe akumulatory.
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: matfre96 w 16 Sierpnia 2014, 19:58:13
Czy SU42-1001 to kolejna wersja czy tylko przenumerowanie SM42-3001?
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 16 Sierpnia 2014, 20:48:11
SU42-1001-1010 to lokomotywy dwuagregatowe z możliwością zasilania składu wysokim napięciem.
SM42-30xx to 'zwykły' zmodernizowany motor
SM42-31xx to motory z dodatkowymi akumulatorami, które służą do jazdy z wyłączonym silnikiem (niezależne względem 'podstawowych' akumulatorów, więc w przypadku rozładowania wciąż istnieje możliwość uruchomienia silnika).
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 16 Sierpnia 2014, 22:25:55
Borys wiesz może, jaki czas lokomotywa może jechać z wyłączonym silnikiem, tylko na akumulatorze?
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: muri w 16 Września 2014, 15:47:58
Trochę szczegółów o najnowszych wynalazkach rodem z newagu:
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: borys_q w 25 Września 2014, 13:35:47
Nie wiem niestety, a wie ktoś może czy jakieś inne niż Gdyńskie były w ruchu??
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 25 Września 2014, 13:37:23
W Krakowie pracują zarówno na szopie, Płaszowie i KGZ.
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: matfre96 w 25 Września 2014, 14:35:59
W Warszawie też się na Grochowie szwędają.
Tytuł: Odp: SM42-3001 już w ruchu
Wiadomość wysłana przez: Trens w 03 Listopada 2014, 20:49:42
Zgodnie z (§)19 ust 6. instrukcji Ir-5, wykonanie testu radio - stop "na" lokomotywie SM42 - 3001 z jednego pulpitu sterowniczego nie jest błędem ?

Oczywiście jeżeli chodzi o bezpieczeństwo nie warto dyskutować, lecz zrobić wszystko aby je zachować, stąd polecam wykonać test z obu radiotelefonów.