- Symulator MaSzyna -
		Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: ic_kolobrzeg w 07 Sierpnia 2014, 21:54:16
		
			
			- 
				Wrzucam jako ciekawostkę zdjęcia lokomotywy SM42-3001 obsługującej dziś pierwszy raz pociąg TLK "Wydmy" na Hel.
Zdjęcia są autorstwa Krzysztofa Schimmelpfenniga.
Link do FB: https://www.facebook.com/Hammanpl?fref=photo
			 
			
			- 
				To w końcu one mają mufy od grzania czy nie? Bo różnie źrodła mówią.
			
 
			
			- 
				Znajomy maszynista z Gdyni mówił mi dziś, że ten pierwszy egzemplarz nie ma, natomiast kolejne będą już w mufy wyposażone. 
			
 
			
			- 
				Filmik: eZAug
			
 
			
			- 
				Dziwna numeracja w SM42.
SU42-1001 zostanie/został wpisany na stan Zakładu Północnego, SM42-3102 zostanie/został wpisany na stan Zakładu Centralnego IC.
			 
			
			- 
				Numery 31xx maja zwiększoną pojemność akumulatorów do jazdy z wyłączonym silnikiem, do przeciągania składów przez halę całopociągowa na Grochowie.
			
 
			
			- 
				Nie zwiększoną pojemność, a dodatkowe akumulatory.
			
 
			
			- 
				Czy SU42-1001 to kolejna wersja czy tylko przenumerowanie SM42-3001?
			
 
			
			- 
				SU42-1001-1010 to lokomotywy dwuagregatowe z możliwością zasilania składu wysokim napięciem.
SM42-30xx to 'zwykły' zmodernizowany motor
SM42-31xx to motory z dodatkowymi akumulatorami, które służą do jazdy z wyłączonym silnikiem (niezależne względem 'podstawowych' akumulatorów, więc w przypadku rozładowania wciąż istnieje możliwość uruchomienia silnika).
			 
			
			- 
				Borys wiesz może, jaki czas lokomotywa może jechać z wyłączonym silnikiem, tylko na akumulatorze? 
			
 
			
			- 
				Trochę szczegółów o najnowszych wynalazkach rodem z newagu:
- Lokomotywy 6Dl (dwuagregatowe) (http://www.transportszynowy.pl/lok6dl.php)
 - Lokomotywy 18D (jednoagregatowe) (http://www.transportszynowy.pl/lok18d.php)
 
			 
			
			- 
				Nie wiem niestety, a wie ktoś może czy jakieś inne niż Gdyńskie były w ruchu??
			
 
			
			- 
				W Krakowie pracują zarówno na szopie, Płaszowie i KGZ. 
			
 
			
			- 
				W Warszawie też się na Grochowie szwędają.
			
 
			
			- 
				Zgodnie z (§)19 ust 6. instrukcji Ir-5, wykonanie testu radio - stop "na" lokomotywie SM42 - 3001 z jednego pulpitu sterowniczego nie jest błędem ? 
Oczywiście jeżeli chodzi o bezpieczeństwo nie warto dyskutować, lecz zrobić wszystko aby je zachować, stąd polecam wykonać test z obu radiotelefonów.