- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: RoboBatman w 25 Lutego 2014, 00:52:29

Tytuł: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 25 Lutego 2014, 00:52:29
Cześć i czołem! Mam jedno pytanie odnośnie szlaku od Bałtyku Towarowego do Bałtyku Miasto. Chodzi mi konkretnie o ograniczenie do 40 km/h z pomarańczowym "sierżantem" na odległości około 4 m. Moje pytanie jest następujące: na którym kierunku obowiązuje tutaj ograniczenie prędkości? Czy na jeździe na wprost tak jak na obrazku numer 1, czy na jeździe na lewo tak jak na obrazku numer 2, czy na obydwu kierunkach czyli zarówno na wprost i na lewo? Dziękuję bardzo za rozwianie mojej wątpliwości.
Tytuł: Odp: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 25 Lutego 2014, 01:01:16
Ograniczenie obowiązuje w kierunku na wprost. Na szlaku jednotorowym  patrząc w kierunku jazdy początek jest po prawej a koniec po lewej. W sumie w przepisach Ie1 nie ma pokazanej takiej sytuacji gdzie początek ograniczenia jest przed rozjazdem a koniec za nim.
Tytuł: Odp: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: Benek w 25 Lutego 2014, 01:16:39
W takiej sytuacji spodziewałbym się w WOS-ie uwagi, czy chodzi o kierunek zwrotny, czy zasadniczy tego rozjazdu.
Tytuł: Odp: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: muri w 25 Lutego 2014, 09:25:43
Przecież na screenie widać że zdjęcie ograniczenia jest zaraz za zjazdem w kierunku zwrotnym - więc chyba obowiązuje na tym kierunku?
Tytuł: Odp: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 25 Lutego 2014, 09:41:43
W takiej sytuacji spodziewałbym się w WOS-ie uwagi, czy chodzi o kierunek zwrotny, czy zasadniczy tego rozjazdu.
Nie tyle w WOS co w R307 bo na screenie mamy czasówkę, a nie zwolnienie stałe. Pytanie co to zmienia skoro początek ograniczenia mamy przed rozjazdem, a koniec za? Przy jeździe na wprost możemy zacząć przyspieszać, gdy zjedziemy z odcinka osłoniętego W14. W przypadku gdy jazda odbywałaby się na kierunek zwrotny też musimy ograniczyć prędkość bo W14 stoi przed rozjazdem, a nie za nim. Oczywiście w sytuacji gdy w rozkazie widnieje np zapis, że dotyczy tylko jazd na wprost to tego się trzymamy. W przeciwnym wypadku ograniczenie obowiązuje dla jazd na wprost i na kierunek zwrotny.
Tytuł: Odp: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 25 Lutego 2014, 10:37:41
Ja myślę, że jest ten sierżant źle ustawiony. Od strony Bałtyku Miasto jest ustawiony D6.
Tytuł: Odp: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 25 Lutego 2014, 10:49:21
Ale co wg Ciebie jest tam nieprawidłowego? Ograniczenie dotyczy jazdy na wprost i na zboczenie, poza tym tam jest nieużywana bocznica więc stąd brak na niej wskaźników ;)
Tytuł: Odp: Problem ze zrozumieniem kierunku sierżantów na Bałtyku
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 25 Lutego 2014, 12:16:02
Według mnie to jest rozjazd z obu stron szlaku osłonięty D6.

Benek