- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: pkper w 29 Listopada 2013, 14:35:39
-
Witam.
Mam problem ze scenerią moczniki_popych (et22-256). Misję zaczynam zgodnie opisem, manewry, podpięcie się pod tył towarowego, [shift]+[4] i ...nic. Przez radio dostaję komunikat że można luzować itp. AI dostaje zielone światło, wagony i mój lok są odhamowane, kran mam na odcięciu. AI nie rusza, stoi na pomoniczym; 4.20 w cylindrze. Co jest nie tak?
-
Ja też mam ten problem. Pojawił się po ostatniej aktualizacji rainszteda.
-
A czy czasem dobrze podpinasz lokomotywę do składu? Ja tak miałem gdy w zły sposób podpinałem się do składu, zrób tak podjedź tak aby dojechać do zderzaków, ściśnij je i zahamuj pomocniczym, jak zahamujesz to nastawnik i nawrotnik na zero, hamulec główny na odcięcie, wyjdź z kabiny i podepnij skład 2 razy insert. Jeśli to nie zadziała to nie wiem o co może chodzić.
-
Pierw niech się zapozna z readme.
-
Witam, też przerabiam teraz zadanie popych.
Jednak próbuję zrobić to zadanie TEM2-212 - zakładam, że da się? Pojawił się opisywany wcześniej problem odjazdu AI po podpięciu się do towarowego - jeszcze nad tym pracuję.
A pytanie jak to rozwiązać:
Dociskamy się do węglarek i podpinamy przód lokomotywy do składu. Następnie idziemy na drugi koniec lokomotywy - w TEM2 takiego nie ma ;) Wyłączamy biały reflektor oraz włączamy końcówki. Przechodzimy do przedniej kabiny i włączamy czy wyłączamy wszystkie urządzenia, po czym SHIFT+4. Przez radio dostajemy informację, że możemy luzować skład - tu jeszcze problem, bo dopiero co zaczynam przygodę na lokomotywie. Luzujemy hamulec pomocniczy oraz zespolony.
Pozdrawiam
Lucas76
Reg. obowiązki 16.
Proszę poprawić.
Benek
-
W momencie podłączania twoja lokomotywa musi mieć kierunek neutralny i hamulec zespolony w pozycji odcięcia. Inaczej AI w lokomotywie ciągnącej zostanie wyłączone i ty staniesz się lokomotywą aktywną składu. Tamara ma matrosova, więc nie wiem czy to zadziała poprawnie ani na którym odcięciu masz być. Sprawdź pozycje 1 i 2.
-
W skrócie, podłączasz się do składu dopiero jak "kran" hamulca zasadniczego jest w położeniu "odcięcie".
-
Może to głupie, ale nie wiem co robię nie tak. Podjeżdżam, luzuję skład ,kran w pozycji odcięcia (CTRL+NUM5) i całość bez napełniania uderzeniowego (i tu chyba robię coś źle), bo po ruszeniu AI i przejechaniu może 300 metrów, załącza się brzęczyk, którego nie można zbić i następuje hamowanie składu.Trzeba czekać aż skład zostanie odhamowany i zaś może 500 metrów, brzęczyk i stop. Można by to łopatologicznie wytłumaczyć w jakiej pozycji ma być kran?
Lokomotywa TEM2-212
Pozdrawiam
Reg. zakazy 10, obowiązki 16.
Proszę poprawić.
Benek
Wiadomość nadal nie jest poprawnie napisana. Ostrzeżenie.
Benek
-
Po ruszeniu przełącz kierunek na przód (ostatnio ktoś narzekał, że dziwy się mogą dziać, zwłaszcza przy różnych typach hamulca) by móc zbijać shp lub wyłącz baterie by się nie aktywowało.
-
Dzięki, pomogło z ustawieniem jazdy w tył, można zbijać SHP.
Ja jade "na luzie".
Ale teraz zaś na wysokości znaku W11a (znak z jednym paskiem) skład jadący z prędkością około 40 km/h nagle zaczyna zwalniać i zatrzymuje się, bez widocznego jakiegokolwiek innego sygnału.....i nie ma zamiaru dalej jechać....
-
Przecież lokomotywą ,którą sterujesz musisz popychać skład, tam jest wzniesienie i po to jesteś podczepiony jako popych, a nie że jedziesz "na luzie".
-
Ale w miejscu, w którym AI sie zatrzymuje nie ma jeszcze wzniesienia.Wzniesienie zaczyna w miejscu, gdzie dwa lewe tory uciekają po łuku w lewo. A zauważyłem też, że AI dziwnie się zachowuje kiedy pcham zbyt mocno. Dalej pracuję nad tym, a próbowałem i na luzie i podczas popychu zrobić to zadanie
Reg. zakazy 10, obowiązki 16.
Zdanie rozpoczynamy wielką literą, pisz poziomo, proszę poprawić.
Benek
-
Na początku jest ograniczenie do 30 km/h, potem możesz popychać skład z prędkością nie większą niż 50 km/h. Wstawiłem do scenerii jako popych ET21 i nie miałem żadnych problemów z przejechaniem, choć skład zwolnił do 20 km/h na wzniesieniu. Tym razem AI, mimo że różne systemy hamulca zostały zastosowane, zachowywało się prawidłowo.
-
Niestety, jak pisałem poprzednio, jadąc na popychu cały skład zatrzymuje się na wysokości W11a. I na tym kończy się jazda. Ale po rozłączeniu ET22 od składu, potrafię odhamować skład i całość pchać w kierunku jazdy.