- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: kolejorz w 05 Listopada 2013, 20:23:49

Tytuł: Problem ze wstawianiem drzew przez skrypt w 3dsie
Wiadomość wysłana przez: kolejorz w 05 Listopada 2013, 20:23:49
Witam, Szukałem czegoś na ten temat i nic nie znalazłem dlatego zakładam ten temat.

Próbowałem, do scenerii linii 11 wstawić drzewa, no i udało się ale... eksportując scenerię i odpalając symulator zastałem same gołe modele, czyli po prostu białe płachty na krzyż. Szybko sam ustaliłem, że w skrypcie są źle nazwane tekstury (?) (na początku każdej nazwy widnieje #) a nawet podane są ścieżki do tekstur, których nie ma, np. "plants/#buk1". Co z tym zrobić? Dopasować wszystko do skryptu, czyli pozmieniać nazwy i lokalizacje? Jeśli gdzieś problem już był poruszany, przepraszam za niedopatrzenie.
Tytuł: Odp: Problem ze wstawianiem drzew przez skrypt w 3dsie
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 05 Listopada 2013, 20:26:50
Mój plik zielen.txt --> http://eu07.pl/userfiles/8463/priv-zielen.txt . Podmień i sprawdź czy działa.
Tytuł: Odp: Problem ze wstawianiem drzew przez skrypt w 3dsie
Wiadomość wysłana przez: szczawik w 05 Listopada 2013, 20:45:38
Do skryptów dołączony jest program ,,updatescripts.exe" służący do pobierania aktualizacji. Możliwe, że masz przestarzałą wersję pliku z zielenią.
Tytuł: Odp: Problem ze wstawianiem drzew przez skrypt w 3dsie
Wiadomość wysłana przez: kolejorz w 05 Listopada 2013, 23:15:52
Niedawno (z miesiąc, półtora) pobrałem nowe skrypty, bo te, które miałem wcześniej były mocno ograniczone w porównaniu z tymi obecnymi, więc chyba nie zdążyłyby się zdezaktualizować. W każdym razie już jest ok, @macius5991, dzięki :)

Niedawno piszemy łącznie. Poprawiłem.
Benek
Tytuł: Odp: Problem ze wstawianiem drzew przez skrypt w 3dsie
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 05 Listopada 2013, 23:19:56
[WYSOKIE_LISCIASTE]
l61_plants/drzewo1024d
l61_plants/drzewo1024i
l61_plants/drzewo1024m
l61_plants/drzewo1024n
l61_plants/drzewo1024t
l61_plants/drzewo1024x
l61_plants/drzewo512r

[WYSOKIE_IGLASTE]
l61_plants/drzewo512d
l61_plants/drzewo512f
l61_plants/drzewo512c
l61_plants/sosna4
l61_plants/sosna5
l61_plants/sosna7
l61_plants/sosna8

[NISKIE_IGLASTE]
l61_plants/drzewo512d
l61_plants/drzewo512f
l61_plants/drzewo512c
l61_plants/sosna4
l61_plants/sosna5
l61_plants/sosna7
l61_plants/sosna8

[NISKIE_LISCIASTE]
l61_plants/drzewo1024p
l61_plants/drzewo1024u
l61_plants/drzewo1024r
l61_plants/drzewo1024x

[TRAWY;nazwa=grass.inc]
grass_l61/@8
grass_l61/@21
grass_l61/@22
grass_l61/@24
grass_l61/@10

Ewentualnie to, co powyżej - dokonałem jakiś czas temu "selekcji" lepszych tekstur.

Wątek umarł - zamykam.
Rozi