- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Cesky Kretek w 08 Stycznia 2005, 18:45:23
-
Czy da się zmodyfikować skrypt (do GMAX'a) żeby podczas eksportowania trakcji, nie było czegoś takiego jak vec:
[b]vec[/b] [0.954819,-0.297189,0]
node 800 0 none traction pwr01 3500 4500 0.01 Al 3.0 1
-3512.63 5.8 -14278.8
-3474.43 5.8 -14266.9
-3512.63 7.5 -14278.8
-3474.43 7.5 -14266.9
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
[b]vec[/b] [0.954819,-0.297189,0]
include tr/P-STB1-3K.inc -3474.43 5.8 -14266.9 72.7111 BetonRelief1 end
tylko takie coś:
node 800 0 none traction pwr01 3500 4500 0.01 Al 3.0 1
-3512.63 5.8 -14278.8
-3474.43 5.8 -14266.9
-3512.63 7.5 -14278.8
-3474.43 7.5 -14266.9
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
include tr/P-STB1-3K.inc -3474.43 5.8 -14266.9 72.7111 BetonRelief1 end
bo edytowanie w notepadzie jest strasznie uciążliwe...
-
Możesz edytować w Wordpadzie ciutkę szybciej,przy życiu opcji znajdź.
-
Vampirek - zdaje mi się że Mat_Eu dał Ci link do 3dsmax-a,czemu zatem z niego nie skorzystasz? Wtedy nie będziesz miał takich problemów,skrypty do 3dsmaxa są duzo lepsze i nie ma takich problemów z exportem scenerii.
-
Ja to robię tak: w wordpadzie daję edycja->zamień... w górnym polu wpisuję vec [ a w dolnym //vec [ następnie daję zamień wszystko.
I to wygląda tak:
//vec [0.954819,-0.297189,0]
node 800 0 none traction pwr01 3500 4500 0.01 Al 3.0 1
-3512.63 5.8 -14278.8
-3474.43 5.8 -14266.9
-3512.63 7.5 -14278.8
-3474.43 7.5 -14266.9
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
//vec [0.954819,-0.297189,0]
include tr/P-STB1-3K.inc -3474.43 5.8 -14266.9 72.7111 BetonRelief1 end
I wtedy to nie jest uznawane przez symulator i nie pokazują się żadne błędy w czasie ładowania.
-
zdaje mi się że Mat_Eu dał Ci link do 3dsmax-a
No tak, ale Transylwanie robiłem w gmaxie :)
Dzięki PEKAP!!
Znam to, bo robię tak ze składami, ale na to nie wpadłem :). Dzięki.