- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Tyrystor w 01 Sierpnia 2013, 21:21:18
-
Na sam początek możemy wnioskować że skład bez lokomotywy mógł się sam poruszać (zaniedbanie zawodowe).
Na sam początek proponuje Ci wstrzymać się od snucia domysłów. Bo się z pewnych względów tego czytać nie da.
AtapiCl
-
...i SM42 z PKP CARGO (tak sugeruje mi malowanie stonki).
Nie możesz wnioskować, że to jest SM42 od CARGO, bo przecież zielony kolor nie świadczy o spółce.
-
Oglądaliście dzisiejsze WIADOMOŚCI na TVP1? Zapewniali, że w Polsce wywala się na ,,zbity ryj" maszynistę, który przekroczy prędkość o 5 km/h.. Kara boska i tyle, za taką obłudę.
-
Mam jedno pytanie do specjalistów od taboru kolejowego: czy widząc jaki jest rozmiar zniszczeń i mając to na uwadze, kiedy EU07 z WAM miała modernizację/NR/NG (nieprawidłowe skreślić): czy ZNTK Oleśnica podejmie się remontu jej do stanu używalności (tak jak kiedyś PHU Lokomotiv remontował EU07 po najechaniu na jednostkę EN57) czy raczej dadzą ją do kasacji? Moje pytanie tak samo tyczy się SM42 z WAM Kamieniec Ząbkowicki.
Bocznica.
adsim
-
A gdybyś rozwalił doszczętnie nowe Audi A6 w drodze z salonu to co byś zrobił? Wyrokowanie w tej kwestii w tej chwili jest nieporozumieniem, to tak jak ocenianie czy w weekend będzie padać czy nie.
-
Wygląda na to, że udało mi się zrobić ostatnie zdjęcia, jeżdżącego loka.
A miałem napisać, że to najgładsze czółko siódemki, jakie w życiu widziałem.
Reg. zakazy 12.
Benek
-
Tak z tego co wiadomo była to prawdopodobnie jazda na widoczność. Niestety łuk i kiepska widoczność a także pewnie brak znajomości szlaku zrobiły swoje.
Wiadomość nic nie wnosi do tematu, to są same domysły. Do tego brak przecinków, drugi raz prosił nie będę o poprawne pisanie.
adsim
-
...także pewnie brak znajomości szlaku zrobiły swoje.
Jak ja nie lubię takiego gdybania...pewnie, może, chyba...albo rozmawiamy na temat potwierdzonego info, albo zachowujemy się jak dzieci. Co do widoczności - była godzina 20:00 a nie jak ktoś pisał ''noc''.
-
Oglądając fotki z zdarzenia, obstawiam, że jechał dużo szybciej niż 20km/godz. Można dyskutować jaka jest droga hamowania przy hamowaniu awaryjnym przy prędkości 20km/godz.
Reg. zakazy 12.
Benek
-
Oglądając fotki z zdarzenia, obstawiam, że jechał dużo szybciej niż 20km/godz. Można dyskutować jaka jest droga hamowania przy hamowaniu awaryjnym przy prędkości 20km/godz.
To niestety źle obstawiasz. W ruchu towarowym jest przepis który zezwala po zatrzymaniu się przed SBL wskazujący sygnał stój, ruszyć do 20 km/h wcześniej upewniając się, że nic nie zagraża. Na tej lini jest łuk - a w dodatku pociąg ktory najechał na tył Cargo był ładowny więc, zanim zaczęły działać hamulce minęło sporo czasu którego właśnie zabrakło, gdyż na łuku nie zobaczył tyłu pociągu.
-
To niestety źle obstawiasz. W ruchu towarowym jest przepis który zezwala po zatrzymaniu się przed SBL wskazujący sygnał stój, ruszyć do 20 km/h wcześniej upewniając się, że nic nie zagraża. Na tej lini jest łuk - a w dodatku pociąg ktory najechał na tył Cargo był ładowny więc, zanim zaczęły działać hamulce minęło sporo czasu którego właśnie zabrakło, gdyż na łuku nie zobaczył tyłu pociągu.
Ty wiesz o czym piszesz? Nie wiesz jaką miał prędkość bo nie widziałeś taśmy, a jazda na widoczność to max 20 km/h, ale prędkość powinna być tak regulowana aby w momencie zauważenia przeszkody zatrzymać pociąg. W przypadku łuku, nastawy G i ogólnego rozkojarzenia maszynisty jestem w stanie uwierzyć, że 20 nie przekroczył, a i tak to było za dużo. Ale to wszystko to tylko i wyłącznie DOMYSŁY.