- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Gagarin323 w 01 Sierpnia 2013, 19:11:21

Tytuł: Ustawienia NVIDIA DDS Plug-in
Wiadomość wysłana przez: Gagarin323 w 01 Sierpnia 2013, 19:11:21
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Od kilku godzin przeszukuje forum, aby uzyskać pewną informację. Mam kilka zdjęć nadających się na tekstury SU45. Ogólnie kiedy wszystko w MaSzynie opierało się na TGA nie było problemu z edycją plików. Teraz jednak tekstury należy zapisywać zamiast TGA na DDS. Wszystko rozumiem, ale mam pewien problem. Używam Photoshopa CS6 z zainstalowaną wtyczką NVIDIA DDS Plug-in. Po stworzeniu tekstury lub jej edycji w TGA chcę ją zapisać i tu pojawia się mi okno zapisu w formacie DDS (z kanałem alpha oczywiście). Co wybrać aby tekstura działała, a nie była cała biała podczas jazdy?

Próbowałem kilku metod ale nie działały.


Tytuł: Odp: Ustawienia NVIDIA DDS Plug-in
Wiadomość wysłana przez: adsim w 01 Sierpnia 2013, 19:21:52
Tekstury tworzymy dalej w tga. Wersję dds zapisuje się na końcu, po przetestowaniu tga. W żadnym wypadku nie edytuje się tekstur dds, ze względu na utratę jakości. Do zapisu dds używać paint.net: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.0.html
Tytuł: Odp: Ustawienia NVIDIA DDS Plug-in
Wiadomość wysłana przez: Gagarin323 w 01 Sierpnia 2013, 19:23:52
Ja edytuje w TGA jak najbardziej, ale interesuje mnie czy ktoś może wie jak zapisać TGA w Photoshopie jako DDS??
Tytuł: Odp: Ustawienia NVIDIA DDS Plug-in
Wiadomość wysłana przez: adsim w 01 Sierpnia 2013, 19:28:11
Nie polecam używać takich rzeczy ze wzgledu na artefakty pojawiające się przy koneersji innymi programami, niż wskazany przeze mnie.
Tytuł: Odp: Ustawienia NVIDIA DDS Plug-in
Wiadomość wysłana przez: youBy w 01 Sierpnia 2013, 19:43:03
W żadnym wypadku nie edytuje się tekstur dds, ze względu na utratę jakości.
Warto przypomnieć, że utrata jakości dotyczy tylko tych bloków, w których na skutek edycji pojawi się piąty kolor.