- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Maupex w 18 Czerwca 2013, 17:01:59

Tytuł: Zachowanie EW58
Wiadomość wysłana przez: Maupex w 18 Czerwca 2013, 17:01:59
Dawno nie jeździłem w MaSzynie, ale naszło mnie i o dziwo na lapku poszła i śmiga całkiem całkiem. Ale do rzeczy. Słyszałem, że w EW58 nie ma przełączania silników z układu szeregowego na szeregowo-równoległy, i rozruch jest cały czas oporowy, a potem bocznikowanie. Tymczasem w symulatorze (mam najnowszą wersję) mamy tak: pozycję przetokową (wszystkie opory), następnie pozycję przy której jest rozruch i lekko powyżej 30 km/h nam się wyłączają opory, i można jechać bezoporowo, i po niej kolejną pozycję rozruchu samoczynnego, przy której dochodzimy już do dużych prędkości i bocznikowania. Z czego to wynika? Tak jest w realu? Jak przy braku przełączania silników mogą być 2 pozycje bezoporowe?

Ja sobie zdaję sprawę, że to może być wynikiem ograniczeń symulatora, i OK, tylko interesuje mnie, czy realnie jest tak jak u nas, czy inaczej. A do Gdańska, żeby Ewką się przejechać, daleko ;)
Tytuł: Odp: Zachowanie EW58
Wiadomość wysłana przez: guest4368 w 18 Czerwca 2013, 17:34:59
Do członów silnikowych EW58 wstawiona jest fizyka EN57. Zgodnie z http://www.transportszynowy.pl/ew58-60.php masz rację, jednak na tej stronie są pewne niejasności. Była tylko jazda szeregowa a na opisie nastawnika jest jazda równoległa. Tutaj jest stary wątek dotyczący fizyki tego pojazdu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4619.0.html.
Tytuł: Odp: Zachowanie EW58
Wiadomość wysłana przez: Maupex w 19 Czerwca 2013, 01:15:10
Mhm, "format" fizyki z EN57, stąd normalne, 2 pozycje bezoporowe. Dzięki.

Zamykam.
Rozi