- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: RoboBatman w 28 Kwietnia 2013, 22:45:24

Tytuł: Wydzielone z: Konkurencja LeoExpress szansą dla PKP Intercity?
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 28 Kwietnia 2013, 22:45:24
Cytuj
niemniej ruch towarowy rządzi się trochę innymi prawami - niewiele jest pociągów które faktycznie jeżdżą wg rozkładu jazdy który skonstruowano. Zazwyczaj przed, albo po planie...

To w takim razie czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jedną rzecz: dlaczego jest tak niekiedy (np u mnie w Staszowie), że najwięcej pociągów towarowych przejeżdża w nocy (od 23 do 6 rano) a nie za dnia? Chodzi tutaj o to, że jest tańszy prąd w nocy czy o to, że najpierw pierwszeństwo mają osobówki a później towarowe czy to, że mieszkańcy w nocy śpią i nie słyszą hałasu jadącego składu czy o co innego? Z góry dziękuje za odpowiedz.

A co to ma do LeoExpress?
Bocznica.
Rozi
Tytuł: Odp: Konkurencja LeoExpress szansą dla PKP Intercity?
Wiadomość wysłana przez: hanys w 28 Kwietnia 2013, 23:37:31
W nocy masz bardziej swobodny ruch na szlakach, ponieważ nie ma dużego natężenia ruchu pociągów osobowych niż za dnia. I to jest głównym czynnikiem iż większość towarów jeździ w nocy.