- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Timon2 w 26 Kwietnia 2013, 20:15:45

Tytuł: Tekstura
Wiadomość wysłana przez: Timon2 w 26 Kwietnia 2013, 20:15:45
Hej, mam maluteńki problem. Otóż tak jak widać na zdjęciu dodana tekstura jest odwrócona "do góry nogami", jak to ustawić, żeby było prosto?

I jeszcze Reg. Obowiązki: 8
Bocznica.
Rozi
Tytuł: Odp: Tekstura
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 26 Kwietnia 2013, 20:26:05
Nie rób na dds bo będzie marnej jakości. Pobierz paczkę tekstur tga dla EN57 http://awril.pl/MaSzyna_01_13/tga/
Tytuł: Odp: Tekstura
Wiadomość wysłana przez: Timon2 w 26 Kwietnia 2013, 20:30:26
Nie o to pytam :-/
Tytuł: Odp: Tekstura
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 26 Kwietnia 2013, 20:35:07
Musisz odbić w pionie przed eksportem do dds. Jeżeli chcesz dać do testu, to musisz mieć też plik tga z przed eksportu do dds. Robisz na bazie pliku Tga?
Tytuł: Odp: Tekstura
Wiadomość wysłana przez: Timon2 w 26 Kwietnia 2013, 20:40:58
Nie tylko przerabiam teksturę.

Regulamin, zakazy, pkt 10.
adsim
Tytuł: Odp: Tekstura
Wiadomość wysłana przez: adsim w 26 Kwietnia 2013, 20:42:52
Raczej widać, że nie jest to robione do publikacji. A pytanie dotyczy podstaw obsługi programu graficznego, więc w internecie można znaleźć dużo na ten temat. Prawdą jest też, że dla tekstur tga nie trzeba nic odwracać, ale jak ktoś lubi sobie utrudniać życie, to cóż...
Ponieważ odpowiedź padła wyżej, temat zamykam.