- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Irek_Wd w 22 Kwietnia 2013, 08:47:43

Tytuł: Odp: Prace nad teksturami hanysa
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 22 Kwietnia 2013, 08:47:43
Patryk, czy nie mógłbyś przekonwertować starych tekstur SN61 na rozszerzenie .dds? Sprawdzałem na paczce 2010, gdzie model w ogóle nie różni się od obecnego i ma to sens. Stare tekstury nie są tak "paintowe" jak obecne i widać, że są robione ze zdjęć,poza tym wpis w textures.txt jest już gotowy, tylko wgrać stare tekstury "Claytona"
Tytuł: Odp: Odp: Prace nad teksturami hanysa
Wiadomość wysłana przez: hanys w 22 Kwietnia 2013, 09:05:10
Patryk, czy nie mógłbyś przekonwertować starych tekstur SN61 na rozszerzenie .dds? Sprawdzałem na paczce 2010, gdzie model w ogóle nie różni się od obecnego i ma to sens. Stare tekstury nie są tak "paintowe" jak obecne i widać, że są robione ze zdjęć,poza tym wpis w textures.txt jest już gotowy, tylko wgrać stare tekstury "Claytona"
Zapodaj pliki to się przerobi na dds.
Tytuł: Odp: Odp: Prace nad teksturami hanysa
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 22 Kwietnia 2013, 10:02:57
Proszę bardzo, oto i one.

Już trochę za dużo tego offtopa. Załatwcie to sobie na PW.
Swoją drogą, konwertowanie tych tekstur jest bez sensu, bo tga działają normalnie na najnowszej paczce.
adsim