- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: popatrz w 11 Marca 2013, 12:50:56

Tytuł: Jajowate koła PESA EN-97
Wiadomość wysłana przez: popatrz w 11 Marca 2013, 12:50:56
Cytuj
urzędnicy zapewniali podróżnych, że będzie to dla nich całkiem nowa jakość
Cytuj
Co po roku dzieje się z wagonami EN-97? - Mamy problemy ze zbyt szybko zużywającymi się zestawami kołowymi
Cytuj
Przewoźnik nie wyklucza, że źle zaprogramowano sposób hamowania. Być może jednak przyczyna leży w wykonaniu samych kół. - Wykluczamy błędy złej eksploatacji z naszej strony
Czy opóźni to proces zmiany napięcia trakcyjnego z 600V na 3kV? (http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13538426,Pociagi_WKD_odstawione_na_bocznice__Przez_jajowate.html)
Tytuł: Odp: Jajowate koła PESA EN-97
Wiadomość wysłana przez: Munkustrap w 12 Marca 2013, 14:29:40
Nooo, jajowaty wygląd jednostki, jajowate koła, wszystko się zgadza. Moim zdaniem te pociągi to niewypał. Najlepsze są te siedziska po bokach rozkładane i biedni emeryci którzy nie są w stanie zmieścić się na jednym gdyż są one tak wąskie i tak blisko siebie pomontowane. Ścisk...ale za to sufity wysokie, więc suuuper. Słowem - plastikowe pudło bez ducha żadnego i dawnego klimatu WKD - podróż wcale nie jest przyjemniejsza niż w staruchach z lat 70tych. Na plus tylko brak schodów, dla starszych ludzi niezbędne. Wydaje mi się że te plastikowe potworki rozpadną się szybciej niż EN94.
Tytuł: Odp: Jajowate koła PESA EN-97
Wiadomość wysłana przez: selsyn w 12 Marca 2013, 15:48:39
"Polscy producenci protestują przeciw warunkom zamówienia, postawionym przez PKP Intercity producentom taboru w przetargu na dostawę 20 zespołów trakcyjnych."

Źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/41347/_Wymagania_dla_nowych_ezt_PKP_IC_surowsze_niz_dla_Pendolino_.htm

Nie ma się co dziwić PLK że nie chcą takiego produktu. Ciekawe czy dla Niemców też założą te szajsowate siedziska, bo tego inaczej nazwać nie idzie.
Tytuł: Odp: Jajowate koła PESA EN-97
Wiadomość wysłana przez: jageer w 12 Marca 2013, 16:19:23
Tłukli przez X lat fotele obite ceratą. Teraz się cieszą, że osiągnął ich skład 200 km/h. (takie ironiczne zdanie odnośnie polskich wyrobów). Jak chcą podbijać zagraniczne i Polskie rynki to pasuje prezentować wysoki poziom. To nie czasy: co wyprodukujemy, to przyjmą. Skoro IC wymaga trzeba pomyśleć i starać się dostosować.

Może skończył się ustawiania przetargów...