- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: darekocur w 10 Marca 2013, 05:03:38

Tytuł: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: darekocur w 10 Marca 2013, 05:03:38
W spalinowym pojeździe trakcyjnym su 45, prądnica nabiera bez powodu wyższe obroty w czasie jazdy.
Dlaczego tak się dzieje, co jest przyczyną?

Teraz lepiej.
adsim.
Tytuł: Odp: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: seb@ w 10 Marca 2013, 15:12:05
Dlaczego w czasie jazdy na szlaku po rozwinięciu pełnej prędkości w spalinowym pojeździe trakcyjnym  niezależnie su45 czy su42 a może jeszcze inny, prądnica nabiera bez powodu wyższe obroty?

Nie miałeś na myśli amperażu? Chodzi tobie o wskazania przyrządów czy dźwięk jaki wydaje?

Tnij cytaty. Notka moderatora w cytacie jest zbędna.
Rozi
Tytuł: Odp: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: darekocur w 14 Marca 2013, 07:38:08
Amperaż też  - w trakcie nabierania prędkości podchodzi powoli coraz wyżej, a prądnicę trzymam na wysokich obrotach aż do momentu rozwinięcia pełnej prędkości.
Nie widzę objawu "wybijania beziecznika" w lokomotywach spalinowych, mogę dodać dowolną ilość mocy, nie wiem czy tak w rzeczywistości może być?
Przy okazji spytam, czy można prowadzić lokomotywę spalinową długi czas na pełnym nastawniku- 100% dawkowanego paliwa?
Możliwe jest wskazanie liczby przebytych kilometrów i średniej prędkości, bo w obecnej paczce tego nie widzę?
Lokomotywa SP-47 z działu download jest kompatybilna z nową paczką?
Próbowałem ją wstawić do misji Bałtyk w miejsce ep08, niestety wychodzą zakłócenia w grafice symulatora i wyrzuca z programu.
Tytuł: Odp: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 14 Marca 2013, 12:28:02
Ad1.Nie wiecie co pokazują wam mierniki. Amperaż spada podczas rozpędzania a rośnie napięcie.

Ad2. Może tak być zabezpieczenia nadprądowe (jeżeli w ogóle takowe są ) w lokomotywach spalinowych zwykle nie działają podczas normalnego użytkowania gdyż są inne urządzenia ograniczające prąd maksymalny.

Ad3. Jeżeli lokomotywa jest dobrze utrzymana to nie ma przeciwwskazań do ciągłej jazdy na ostatniej pozycji jeżeli jest taka konieczność. Ograniczeniem jest tylko to aby wartość prądu obwodu głównego była nie większa niz prą ciągły.

Ad4 SP47 nie ma kabiny.
Tytuł: Odp: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: darekocur w 14 Marca 2013, 19:41:35
Przyjąłem, rozumiem. A na  youtube jest film z sp - 47.

 http://m.youtube.com/watch?v=ok-VEPpq7eM
Tytuł: Odp: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 14 Marca 2013, 19:58:47
No i jest. Ktoś mógł sobie zrobić, a teraz może jest nie dostępna.
Tytuł: Odp: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: adsim w 14 Marca 2013, 20:17:35
2009 rok i kabina full paint. To było coś:). Przy okazji, to jest SP47, nie sp - 47.
Tytuł: Odp: Zachowanie prądnicy w spalinowych pojazdach trakcyjnych
Wiadomość wysłana przez: Sakorius w 01 Maja 2013, 11:08:30
To kabina autorstwa @Profety :) Swego czasu była dostępna tylko do testów razem z moim modelem zewnętrznym, ale "wypłynęła" do dzieciarni i potem każde dziecko się chwaliło na YT, że ma unoffa :)