- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: kopeć w 25 Lutego 2013, 14:59:43
-
http://wolsztyn.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1747309,wolsztyn-splonal-wagon-zdjecia,id,t.html#c7e94b2d59c78090,1,3,6
Tylko jedna bonanza się uratowała.
Ciekawe jakie teraz wystawią wagony z sprawnym ogrzewaniem parowym. Może będziemy czekać na koniec sezonu grzewczego i parowóz będzie jeździł z jednym wagonem?
-
Może przywrócą do życia jakieś piętrusy, ale to mało prawdopodobne.
-
Może przywrócą do życia jakieś piętrusy, ale to mało prawdopodobne.
Chłopie. Jak oni co chwilę ogłaszają przetargi na złomowanie wagonów piętrowych, a ty masz nadzieje na to że będą przywracać. Raczej nie liczył bym się z tym faktem. . . To co PRy mają to złomują. Taka prawda. Nie dać nikomu a jak już mają dać to wolą zezłomować. Zarąbiste nastawienie do ludzi jak i głównie pasażerów. Bo szerze mówiąc każdy to wie że wagony są lepsze od tych znanych nam dobrze kiblach EN57. Tylko że PgRy nie wiedzą o tym. A szkoda.
-
Bo szerze mówiąc każdy to wie że wagony są lepsze od tych znanych nam dobrze kiblach EN57. Tylko że PgRy nie wiedzą o tym. A szkoda.
Zwłaszcza na trasie Kraków Główny—Zakopane przez Rabkę…
-
Bo szerze mówiąc każdy to wie że wagony są lepsze od tych znanych nam dobrze kiblach EN57. Tylko że PgRy nie wiedzą o tym. A szkoda.
Tylko ciekawe czym mają ciągać te wagony, jak wszystkie loki wzięło IC?
-
A chociażby na wzmocnienie interREGIO? Przecież mają siódemki czekoladowe, skody 163. A od Carguli zawsze można wydzierżawić loka. Nie widzę żadnego problemu.
-
PRom bardziej opłaca się jeździć EZT + mieć kasę z złomowania, niż płacić za wynajem loków i naprawę wagonów. Czysty rachunek ekonomiczny...
-
PRom bardziej opłaca się jeździć EZT + mieć kasę z złomowania, niż płacić za wynajem loków i naprawę wagonów. Czysty rachunek ekonomiczny...
A czy w przewozach tylko liczy się rachunek ekonomiczny czy też komfort podczas jazdy to już sprawa zapomniana?
-
Prawda jest taka, że przy obecnych realiach powinniśmy się cieszyć, że w ogóle przyjechał, a o takich wygodach jak składy wagonowe powoli zapomnieć ;) Oczywiście nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług kolei, zawsze może skorzystać z komunikacji autobusowej, ewentualnie transportu indywidualnego. Uwaga: wiadomość może zawierać śladowe ilości ironii.
-
Swoją drogą, miałem nieprzyjemność jechania bohunem przez 6,5 godziny. Tam nawet nóg nie mogłem włożyć pod siedzenie na przeciwko. A odkąd odkryłem, że w skrajnych przedziałach w silnikowym są szerzej rozstawione fotele, to już w ogóle jest spoko…
-
O 3:30 było już po gaszeniu. Miałem przyjemność słuchać meldunków na bieżąco. Fakt jest taki, że wagon sam się nie zapalił.
-
A czy w przewozach tylko liczy się rachunek ekonomiczny czy też komfort podczas jazdy to już sprawa zapomniana?
W dzisiejszych czasach patrzy się przeważnie tylko na rachunek ekonomiczny. W przypadku zadłużeń PR tym bardziej.
-
Oczywiście nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług kolei, zawsze może skorzystać z komunikacji autobusowej, ewentualnie transportu indywidualnego.
To, też już się dzieje. W Polsce kolej, ni tania ni wygodna, większość na nią leje. W sumie nie żałuję że kasują wszystkie te pogierkowskie zabytki, ich techniczny żywot powinien zakończyć się 10 lat temu. Czas na nowe.
-
Oczywiście nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług kolei, zawsze może skorzystać z komunikacji autobusowej, ewentualnie transportu indywidualnego.
To, też już się dzieje. W Polsce kolej, ni tania ni wygodna, większość na nią leje. W sumie nie żałuję że kasują wszystkie te pogierkowskie zabytki, ich techniczny żywot powinien zakończyć się 10 lat temu. Czas na nowe.
Ja już wolę pogierkowskie zabytki niż siedzieć w ciasnym szynobusie. A po za tym może ktoś z PR lub KW SPECJALNIE podpalił ten wagon, bo wiedział, że parowóz nie pojedzie. Jeden kurs parowozu przecież kosztuje.
-
Odnośnie wagonów. Ów poniższy filmik wciąż na czasie :)
-
Widocznie ktoś chciał się pozbyć parowozu w ruchu planowym i mu to wyszło.
-
Widocznie ktoś chciał się pozbyć parowozu w ruchu planowym…
Jeszcze powiedz, że ktoś słyszał strzały i będzie w ogóle ciekawie… Jeśli chcecie możecie sobie snuć teorii do woli. Ten pożar to niejako odwet za ostatnie przegonienie młodzieży, która nocą nagminnie urządzała sobie tam libacje, imprezy itp rzeczy. Dodatkowo w wagonach nocowali bezdomni itp elementy. Na którejś nocce wraz ze szkoleńcem sami wyprosiliśmy towarzystwo z wagonów -oczywiście nie byli zbyt zadowoleni z tego powodu.
Co do pozbycia się parowozu to już jeden zamach był jak ciężarówka w niego wjechała. Większość pasażerów "kopciucha" do tej pory żałuje, że go wyklepali i wrócił do ruchu…
A po za tym może ktoś z PR lub KW SPECJALNIE podpalił ten wagon, bo wiedział, że parowóz nie pojedzie. Jeden kurs parowozu przecież kosztuje.
Jak czytam takie bzdury to jestem za ograniczeniem niektórym dostępu do internetu…
-
A słyszałeś ile ludzi jadący kursem KW77325 spóźnia się do pracy? Kilka razy pisali do gazety, robili ankiety... Nic nie pomogło. Oczywiście to są tylko przypuszczenia, ale spalony wagon to wygląda jakby użyta była benzyna lub coś podobnego, wagon sam z siebie, nawet po zaprószeniu ognia czymś raczej w takim stanie się nie znajdzie...
-
A słyszałeś ile ludzi jadący kursem KW77325 spóźnia się do pracy? Kilka razy pisali do gazety, robili ankiety... Nic nie pomogło…
Słyszałem o tym i o dziesiątkach innych rzeczy. Tym bardziej ciężko nie być w temacie jeśli jest się pracownikiem drużyn trakcyjnych w KW… O większości spraw nie macie pojęcia bo są to sprawy wewnętrzne i lepiej żeby tak zostało. W każdym razie nie ma co płakać po tym wagonie. Nie ten to inny -przekonacie się.
-
Rozkład jazdy KW do Wolsztyna/Poznania Gł. nie jest układany pod parowóz tylko pod szynobusy. Akurat o tej godzinie nie ma szynobusu to "wtykają" parowóz.
A słyszałeś ile ludzi jadący kursem KW77325 spóźnia się do pracy? Kilka razy pisali do gazety, robili ankiety... Nic nie pomogło
Jakiej gazety i gdzie robili te ankiety?
-
A chociażby na wzmocnienie interREGIO? Przecież mają siódemki czekoladowe, skody 163. A od Carguli zawsze można wydzierżawić loka. Nie widzę żadnego problemu.
Nie widzisz problemu, bo nie masz bladego pojęcia o funkcjonowaniu kolei w Polsce.
-
Jakiej gazety i gdzie robili te ankiety?
Dzień Wolsztyński, a ankiety w pociągach.
-
Rozkład jazdy KW do Wolsztyna/Poznania Gł. nie jest układany pod parowóz tylko pod szynobusy. Akurat o tej godzinie nie ma szynobusu to "wtykają" parowóz.
Kolejne "rewelacje"… Tak się akurat składa, że jest oddzielny rozkład jazdy na kopciucha. Także prosiłbym nie pisać bzdur jak się nie ma pojęcia. To szynobus czasem jedzie w planie kopciucha jak parowóz nie da rady. Ogólnie strasznie wkurzająca jest ta służba zastępcza bo się człowiek wlecze 70km/h…
-
Co do bohunów i innych takich - jeżdżą czasem takie składy np. Poznań - Leszno - Poznań albo dalej do Wrocławia. Zazwyczaj są na haku czeszki albo czekoladki, bo co innego może je targać?
I wszystko jest fajnie i piękne, ale przypominam, że mają one ograniczenie prędkości do 120kmh. I tu się pojawia kłopot, bo wbrew pozorom, na D29-271 już latają składy 140kmh i 160kmh. Oczywiście, że też są kible które kulają się pod setkę ;)
W każdym razie, np. wczoraj Kamieńczyk jechał na czterech 111A. Zamiast tego można by wsadzić dwa bohuny. Tylko pytanie - jest sens?
Kolej już nie jest tak wykorzystywana jak kiedyś. Teraz praktycznie co druga TLKa mogłaby jechać w zestawieniu 3/4x bohun po modernie + jedynka :P
A i tak PR potrafią z Wroca do Poznania puścić np. czeszka + 111A + bonanaza + 2x bohun i wcale takie zestawienia nie są dziwnym przypadkiem.
A co do Wolsztyna - wczoraj KW wygrzebały skądś parową bonanzę i testowali czy działa.
-
Wiadomo już co było bezpośrednią przyczyną pożaru? Potwierdziła się wersja @mechatronika, że podpalenia dokonała grupka młodzieży? Czy jednak bezdomni?
-
Tak wyglądają bonanzy 2 dni po spaleniu...
-
W każdym razie, np. wczoraj Kamieńczyk jechał na czterech 111A. Zamiast tego można by wsadzić dwa bohuny. Tylko pytanie - jest sens?
Kolej już nie jest tak wykorzystywana jak kiedyś. Teraz praktycznie co druga TLKa mogłaby jechać w zestawieniu 3/4x bohun po modernie + jedynka
A skąd weźmiesz bohuny skoro tną każdego który czeka na NG? I drugie skąd kasa na modernizacje?
-
Szkoda tej bonanzy nie dość że, większość taboru idzie na żyletę , to jeszcze ten wagon uległ spaleniu... (...).
Miejmy nadzieję , że jakoś ustabilizuje się sytuacja z taborem w Polsce.
-
Miejmy nadzieje że dalej będzie jeździł tam parowóz, a nie ohydny i nie wygodny plastik.
-
A skąd weźmiesz bohuny skoro tną każdego który czeka na NG? I drugie skąd kasa na modernizacje?
I to jest niejako idiotyzm, czy każda NG to musi być wybajerowana w kosmos modernizacja? A może jedynym zakładem robiącym naprawy główne tych wagonów jest PESA (rewizje robi się w Chojnicach/Słupsku), i życzy sobie okropnej kasy za to? Moim zdaniem to wielce prawdopodobne.