- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: fuji8 w 24 Stycznia 2013, 19:30:07
-
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/12207/Dolnoslaskie-PR-idzie-slaska-sciezka.html
"Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych skierował do marszałka list, w którym wyraża zaniepokojenie sytuacją przewozową w województwie i pyta, co się stanie w przyszłości z pracownikami obecnie pracującymi w spółce Przewozy Regionalne. List ma związek z planowanym przejmowaniem kolejnych tras w regionie przez Koleje Dolnośląskie."
Źródło: Kurier Kolejowy.
-
"Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych…
…pyta, co się stanie w przyszłości z pracownikami obecnie pracującymi w spółce Przewozy Regionalne
To w końcu komitet obrony linii kolejowych czy pracowników PRów?
-
Moim zdaniem UMWD powinno myśleć nad tym, aby Koleje Dolnośląskie przejeły tabor i pracowników Przewozów Regionalnych. Tak jak zrobiły to Koleje Śląskie, a jak wiadomo po co ładować w dwie spółki jak można w jedną.
-
Moim zdaniem UMWD powinno myśleć nad tym, aby Koleje Dolnośląskie przejeły tabor i pracowników Przewozów Regionalnych. Tak jak zrobiły to Koleje Śląskie, a jak wiadomo po co ładować w dwie spółki jak można w jedną.
Z ludźmi OK. Ale, żeby nie było za pięć dwunasta, że chcą obsługiwać 1000 połączeń, a mają taboru na 200 i pożyczają jak popadnie...
-
Ten komitet już ma u mnie wyrobioną opinię... Wszystko kręci się w kierunku Jeleniej Góry i reszta to takie a coś trzeba powiedzieć.
Moim zdaniem KD dąży spokojnie i w miarę logicznie + sprawnie w przejmowaniu linii zamiast wsiorbać wszystko naraz i zadławić się. Aha, czy powinni wessać pracowników PR? Tak, ale nie wszystkich od razu, tylko stopniowo działać. Na Śląsku krzyczeli chyba, że nie mają pracy, ale wydaje mi się, że jest wolny rynek i mogli się zorganizować jakoś.
-
Moim zdaniem UMWD powinno myśleć nad tym, aby Koleje Dolnośląskie przejeły tabor i pracowników Przewozów Regionalnych. Tak jak zrobiły to Koleje Śląskie, a jak wiadomo po co ładować w dwie spółki jak można w jedną.
Przejęły tabor, powiadasz? Więc dlaczego większość pojazdów z śląskiego ZPR zostało porozsyłanych np. do Wrocławia, Poznania i Bydgoszczy?
-
Koleje Śląskie mogły pójść przykładem Kolei Mazowieckich, czyli przejąć pojazdy z PR. Wtedy napewno nie było by problemów z taborem.
-
Ten komitet już ma u mnie wyrobioną opinię... Wszystko kręci się w kierunku Jeleniej Góry.
Z tym się zgadzam w 100%.