- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: EU07-457 w 19 Stycznia 2013, 21:30:33
-
Chyba znowu za mało było kolejowych "kwiatków". Lokomotywa EU07-1524 (ta z joystickami) została przenumerowana - bodajże wczoraj na EU07-1601. To tak w formie ciekawostki.
-
@EU07-457 ta numeracja pomału mnie dobija, co rusz nowe oznaczenia lokomotyw. Jak tu sprawnie zdjęcia loków robić?
-
@EU07-457 ta numeracja pomału mnie dobija, co rusz nowe oznaczenia lokomotyw. Jak tu sprawnie zdjęcia loków robić?
Dobrze, że reszty 15xx oficjalnie nie wpisano na stan, bo zrobiłaby się jednonumerowa luka.
-
Czy modernizacja jej różni się czymś od pozostałych 23 modeli?
-
Dobrze, że reszty 15xx oficjalnie nie wpisano na stan, bo zrobiłaby się jednonumerowa luka.
Za czas jakiś, pewno coś wymyślą (mondrego) nasze władze w oznaczeniu, malowaniu lokomotyw. W pracy już na mnie wołają oszołom z aparatem, bo niby co tu fotografować, jak lokomotywy sobie do szopy zjadą. Widać jednak że co rusz, to coś z lokami kombinują.
-
Czy modernizacja jej różni się czymś od pozostałych 23 modeli?
Jak widać ma połówkowe patyki 160EC, ''nowe'' gniazda sterowania wielokrotnego (te małe, białe gniazda pod szybami na rogach), pozbyto się drzwi od kabiny od strony maszynisty oraz tak jak wyżej zostało napisane ma joysticki.
-
Czy modernizacja jej różni się czymś od pozostałych 23 modeli?
[...]pozbyto się drzwi od kabiny od strony maszynisty[...]
To akurat jest zastosowane również w reszcie pojazdów. 303Ec różni się od 303Eb m.in.:
- zastosowaniem nowych szaf WN,
- zastosowaniem nowej rozdzielni nn,
- zastosowaniem systemu sterowania opartego o sterowniki PLC,
- zastosowaniem nastawnika jazdy typu joystick,
- wprowadzeniem diagnostyki pokładowej - zastosowaniem wyświetlacza diagnostycznego,
- nowym rozmieszczeniem przyrządów na pulpicie (maksymalnie zbliżonym do UIC612),
- zastosowaniem nowoczesnego systemu blokad dostępu do urządzeń WN,
- zabudową złącz sprzęgu wielokrotnego nowego typu,
- zastosowaniem elektronicznego układu przeciwpoślizgowego,
- zastosowaniem pantografu typu 160Ec,
- wzmocnieniem wygłuszenia tylnej ściany kabiny maszynisty.
-
Pawle czy mógłbyś zarzucić jakimś fotkami? Chciałbym zobaczyć jak się wygląda siódemka serii 16xx.
-
To tak z zewnątrz - w środku nie byłem
-
To tak z zewnątrz - w środku nie byłem
Można wiedzieć gdzie wykonane było zdjęcie? Bo bardzo ładnie tam.
-
Można wiedzieć gdzie wykonane było zdjęcie? Bo bardzo ładnie tam.
Kutno, w rejonie Kz4.
-
Wnętrze obecnego 07-1601, nowa numeracja może oznaczać, że przewoźnik chce więcej takich zamówić.
-
Śmiesznie wygląda poczciwy FV4a w towarzystwie joysticka ;) No i mogli przycisk czuwaka dać bliżej fotela.
-
Maszynista na Katarzynkach we Franowie zachwalał pozostawienie Oerlikona, bo jak stwierdził, nie ma co zmieniać na siłę, tego co dobre. A przycisk czuwaka według moich przymiarek jest dobrze umieszczony.
-
Z tego, co pamiętam, to lokomotywa ma tak na prawdę trzy przyciski czuwaka. Jeden na joysticku, chyba na górze, ale głowy sobie uciąć nie dam, drugi na pulpicie i trzeci nożny.