- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Screeny => Wątek zaczęty przez: szogun w 08 Stycznia 2013, 19:23:44
-
Znowu próbuję wycisnąć z tego coś więcej. Efekt wydaje mi się aktualnie trochę bardziej zbliżony do realnego, w stosunku do ostatniej wersji.
-
W jak z możliwością oświetlenia innych obiektów - np. słupów trakcyjnych? Stary (i to bardzo) SKPS to potrafił.
-
Nie ma czegoś takiego, jak SKPS.
Szogun, trzeba było pytać w dziale beta i wrzucić do sprawdzenia. Jak na moje, to mogło by trochę bardziej na boki świecić.
-
A jest możliwość aby jakaś smuga oświetlała nam sieć trakcyjną?
-
Przy obecnej metodzie jest to niemożliwe (to tylko tekstura zawieszona nad torami, jednakże zupełnie inna w stosunku do pierwszych kombinacji ze smugami).
-
Na pierwszym screenie nic nie widać. I jeszcze jakość fatalna.
-
1 screen nie ma nic konkretnego prezentować (smuga z PC10).
-
A jak przedstawia się oświetlanie scenerii po wyjściu z kabiny, trzeba ingerować w sprawy EXE? Czy błąd z oświetlaniem pomostu przez smugę w lokomotywach manewrowych również wymaga poprawki w EXE?
-
A jak myślisz?
-
Myślę że w EXE, ale wolałem się dopytać.
-
Bartek, do wyższej półki będzie należało zrobienie przyciemnienia reflektorów ;)
Skoro jest możliwość przygaszenia oświetlenia w kabinie osobnym klawiszem, to może i smugę można by było pod to podciągnąć. Mam na myśli samo "Przyciemnienie reflektorów". Bo zabawa z przełącznikami od halogenów to jeszcze wyższa półka ;)
-
Kwestia przyciemnionej tekstury i oczywiscie znalezienia wolnego klawisza, pod ktory daloby sie podpiac przyciemnienie. Nalezy tez miec na uwadze, ze na siodemkach sa dwa przelaczniki do przyciemnienia i chyba optymalnym rozwiazaniem bedzie podniesienie obu po nacisnieciu klawisza.
-
Należałoby to zrobić dobrze. Dobrze czyli renderować każdą klatkę 2 razy, raz w fazie ciemnej, a drugi raz w fazie jasnej. Wtedy mielibyśmy dobry efekt oświetleniowy i niski FPS.
-
Nie ma czegoś takiego, jak SKPS.
SPKS. Zadowolony?
Pytam o stare rozwiązanie, które było lepsze od obecnego. Czy nie dało by rady do niego wrócić?
-
Z tego co dobrze kojarzę to było to dość FPSożerne także odpada.
-
A jak była mgła, to efekt był koszmarny...
-
A jak była mgła, to efekt był koszmarny...
Mgła w sensie cząsteczkowym czy mgła w naszym obecnym, klasycznym ujęciu?
@Sawi to musi żreć FPS, każdą klatkę 2 razy renderujesz...